درحال بارگذاری ....
به معیار قیمت سئو خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور

عکس نوشته  |  عکس پروفایل  | عکس اسم   |  لوگوی اسم  |  تولدم مبارک

ارسال پاسخ جدید
azade1992
آفلاین

ارسال‌ها :6
عضويت: 15 /6 /1395
محل زندگي:تهران
مهربان
09397969350
مهر
آبی
معیار قیمت سئو

معيار قيمت سئو سایت و فاکتورهايي که روي هزينه و تعرفه بهينه سازي سايت تاثيرگذار است، فراوان است. اين معيارها با توجه به وبسايت کاربر و کلمه کليدي و وضعيت موجود ميان رقبا، تعيين مي شود.

شما به عنوان يک کاربر، با انواع شرکت هاي ارائه دهنده خدمات سئو تماس مي گيريد و استعلام قيمت مي کنيد. قبل از شروع به کار، دوست داريد تعرفه و معيار قيمت سئو سايت را بدانيد. عوامل زير در اين قضيه دست دارند.

تخصص بالاي تيم سئو که وبسايت خودشان نيز در رتبه هاي بالاي نتايج گوگل قرار دارد. اين گونه تيم ها معمولا دانش بالايي در زمينه فرآيندهاي بهينه سازي سايت دارند.

ميزان استاندارد بودن وبسايت کاربر از نظر بهينه سازي داخلي و خارجي که نشان دهنده ميزان فعاليت لازم براي سئو کردن است. شرکت هاي سئو، وبسيات شما را بررسي مي کنند و با استانداردهاي لازم جهت بهينه شدن سايت مقايسه مي کنند. هرچه سايت استانداردتر باشد و برنامه نويسي بهينه تري داشته باشد، کار سئو را آسان تر و به طبع هزينه را براي مشتري کمتر مي کند.

ميزان رقابت که در هر حوزه کاري متفاوت است. هر مشتري در هر صنعتي که کار مي کند، بايد بداند براي طراحي سايت و آمدن به صفحه اول گوگل، بايد جاي يکي از رقيبا هايش را بگيرد. از اين رو ما به عنوان شرکت سئو، کلمات کليدي مورد نظر شما را در گوگل آناليز مي کنيم و ميزان رقابت را مي سنجيم. سايت رقباي شما چقدر قوي هستند و شما براي اينکه جاي آن ها را بگيري به چه ميزان بايد فشرده کار کنيد.

تضمين ماندگاري سايت پس از سئو کردن

سئو سايت تضميني يکي از ويژگي هاي مجموعه ماست. در قراردادهاي شرکت سئو سايت کمپاني شما اين تضمين را خواهيد گرفت که سايتتان براي هميشه در صفحه اول گوگل بماند. سئويي که موقتي باشد، نه تنها باعث نارضايتي مشتريان خواهد بود بلکه به سايت آن ها لطمه جدي وارد خواهد کرد. متاسفانه امروزه شرکت ها و افرادي هستند که تعداد بالايي بک لينک براي بالا آوردن سايت خريد و فروش مي کنند و سايت مشتري پس از بازه زماني کوتاهي، پنالتي خواهد شد و ديگر هيچگاه به صفحه اول گوگل باز نخواهد گشت. اين افراد و شرکت ها، خريد بک لينک را به عنوان معيار قيمت سئو سايت در نظر مي گيرند. اين نوع سئو، blackhat يا کلاه سياه ناميده مي شود. مجموعه ما، با رعايت استانداردهاي سئو روي بيس و پايه سايت، باعث تقويت سايت براي موتور جستجو مي شوند. با رعايت سئو whitehat يا کلاه سفيد، ديده شده مشتريان پس از تحويل پروژه در تعدادي کلمه کليدي، پس از مدتي کلمات و محصولات ديگرشان را در صفحه اول گوگل ديده اند. اين بدان دليل است که سايت آن ها طبق استانداردهاي گوگل بهينه سازي شده است. راهنمای ثبت شرکت سقف حیاط خلوت اخبار اقتصادی

عوامل تاثير گذار بر معيار قيمت سئو سايت

بعضي از عواملي که بر معيار قيمت سئو تاثير مي گذارند به صورت زير مي باشد.

آناليز کلمات کليدي، تعداد، نوع و رقابت آن ها

آناليز وب سرور

بررسي متاتگ ها

بهينه سازي کرالرهاي گوگل و robotx.tx

ايجاد و بهينه سازي نقشه سايت يا به اصطلاح sitemap

آناليز محتوا و لينک ها

ثبت نام و فعاليت موثر در شبکه هاي اجتماعي

بهينه سازي و سئو سايت موبايلي

آناليز ساختار سايت

راه اندازي گوگل آنالتيک و رديابي آمار سايت توسط گوگل

سئو سايت محلي

بهينه سازي تصاوير سايت براي ديده شدن در سرچ تصاوير گوگل

بررسي لينک هاي خراب و رصد ريدايرکت هاي سايت

تنطيم صفحه 404 اختصاصي

تنظيم تگ هاي Schema

رعايت قانون کپي رايتينگ در سايت

آپديت منظم وبسايت

بررسي لينک هاي ورودي به سايت و disavow کردن (رد کردن) لينک هاي مخرب و اسپم

ارائه گزارش هاي هفتگي و ماهانه از رتبه کلمات کليدي در گوگل

ريپورت منظم ورودي ها و آمار بازديد سايت

بازسازي لينک هاي داخلي

بررسي و رفع مشکل محتواي تکراري در صفحات مختلف

براي راهنمايي بيشتر با ما تماس بگيريد. ما پس از بررسي سايت و حوزه کاري شما و با توجه به بودجه اي که داريد ، به صرفه ترين قيمت را اعلام مي کنيم. قيمت هاي ما کاملا منطقي هستند و هيچگونه هزينه اضافي از شما دريافت نمي شود. همپنين با در نظر گرفتن اصل اثر بخشي هزينه با سئو ، بدانيد بهينه سازي سايت يک سرمايه گذاري بلند مدت براي شماست. ما با بيان معيار قيمت سئو سايت و هزينه اي معقول، رضايت شما را مي طلبيم.

چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 16:04
chemistry21
آفلاین


ارسال‌ها :2
عضويت: 22 /2 /1395
تشکرها :1
تشکر شده :1
پاسخ 1 :
معیار قیمت سئو

در ادامه نظر شما رو به مقاله زیر جلب میکنم

در مجموعه مقالات راهنمای سئوی گوگل قصد داریم به فاکتورهای ابتدایی سئو که به صورت رسمی از طرف گوگل معرفی شده اند بپردازیم.

این مقالات برای وبمستر هایی که تازه با مفهوم سئو آشنا شده اند و قصد دارند که رابطه وبسایت خود را هم با کاربران و هم با موتورهای جستجو بهبود بخشند، بسیار مفید خواهد بود. در این مقالات به بیان شعبده بازی هایی که بعضی از سئوکار ها برای بهبود رتبه بیان نمی کنند نمی پردازیم. در اینجا سعی شده که اصلی ترین و ابتدایی ترین روش های بهبود سئو را مطرح نماییم که بر کسی پوشیده نیست و موجب می شود که موتورهای جستجو به راحتی وبسایت شما را بخزند، ایندکس کنند ، مطالب سایت شما را بهتر درک کنند و باعث افزایش رتبه و افزایش رنک گوگل شوند.

سئو سایت اغلب انجام اقدامات کوچکیست که بر روی بخشی از وبسایت اعمال می شود. وقتی به هریک از این اقدامات نگاه میکنیم، ممکن است کار خاصی به چشم نیایند، اما وقتی مجموعه این اقدامات با یکدیگر انجام می شوند، نتیجه فوق العاده ای بر روی تجربه کاربری، نتایج جستجوی طبیعی و رتبه سایت خواهد داشت. احتمالا شما با بسیاری از موضوعاتی که مطرح خواهند شد، آشنا هستید، اما ممکن است در انجام آنها تاکنون دقت زیادی خرج نکرده باشید.

با اینکه این رشته از مطالب درباره موتورهای جستجو خواهد بود، اما شما می بایست کاربران خود را در اولویت قرار دهید و به نوع محتوایی که آنها مشاهده خواهند کرد توجه ویژه ای بکنید. آنها مهمترین مشتری مطالب شما هستند و با استفاده از موتورهای جستجو، وبسایت شما را می یابند. توجه بیش از اندازه به روش های سئو می تواند به خروجی وبسیات صدمه بزند و کیفیت محتوا را پایین بیاورد. موتورهای جستجو به عنوان اولین واسطه هایی هستند که وبسایت شما را به کاربران معرفی می کنند، اما مشتریان نهایی مطالب شما، کاربران هستند نه موتور های جستجو.

سایت شما ممکن است کوچکتر یا بزرگتر از سایت نمونه در این مجموعه مقالات باشد و حتی ممکن است مطالب متفاوتی نسبت به این سایت داشته باشد، اما روش های بهینه سازی سایت که در این مجموعه مقالات تشریح می شوند برای همه سایت ها صدق می کنند. امیدواریم که مجموعه این روش ها برای سایت شما ثمربخش باشد و ما را با نظرات خود از این مسئله آگاه فرمایید.

برای اینکه درک مسائل مربوط به سئو برای شما آسان تر باشد، ما یک وبسیات فرضی ایجاد کرده ایم تا آموزش سئو نیز آسانتر باشد. در هر یک از بخش های آینده ما از این سایت برای توضیح موضوعات استفاده می کنیم. در زیر توضیحات اولیه ای از این وبسایت فرضی آورده شده است.

سئو سایت تنها بر روی نتایج طبیعی جستجو تاثیر می گذارد و بر روی بخش تبلیغات گوگل یا گوگل ادورد اثری ندارد.