درحال بارگذاری ....
به ترافیک سایت و دیجیتال مارکتینگ خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور

عکس نوشته  |  عکس پروفایل  | عکس اسم   |  لوگوی اسم  |  تولدم مبارک

ارسال پاسخ جدید
lemon
آفلاین

ارسال‌ها :14
عضويت: 6 /2 /1396
ترافیک سایت و دیجیتال مارکتینگ

ورودی ترافیک در طراحی سایت اهمیت

بسیار زیادی دارد و می تواند بر بخش های مختلفی در سایت از جمله رنکینگ

سایت در گوگل و الکسا و سئو سایت

تأثیر گذار باشد و همچنین هر میزان ترافیک سایت شما بالاتر باشد در واقع

بازدید کنندگان بیشتری نیز به سایت شما مراجعه کرده و هدف هر شخص و سازمانی

نیز از طراحی سایت جذب کاربران بیشتر می باشد، حال اینکه این جذب کاربر

برای اطلاع رسانی باشد و یا اینکه برای اقدام به عملی خاصی در سایت. اما

اصلی ترین و مهم ترین ورودی ترافیک برای طراحی وب سایت شما قطعاً موتور

جستجوی گوگل می باشد. اما برای مدیران سایت اهمیت زیادی دارد که بدانند

گوگل مهم ترین ورودی ترافیک سایت است و نه تنها ورودی، به همین دلیل در سه

مقاله ای که در بخش آموزش طراحی سایت به شما عزیزان ارائه می دهیم چند

ورودی مهم دیگر را برای ترافیک سایت به شما معرفی خواهیم کرد.

اهمیت وبلاگ نویسی در ترافیک طراحی سایت

حقیقت این است که اگر بخواهید به قصد کسب بک لینک رایگان

اقدام به وبلاگ نویسی به صورت مهمان کنید این روش دیگر چندان مورد استفاده

قرار نمی گیرد و جوابگو نیز نخواهد بود. اما وبلاگ نویسی تنها به خاطر کسب

بک لینک نیست و شما می توانید برای کسب ترافیک نیز از آن بهره ببرید و هر

از چند گاهی پُست هایی را در وبلاگ های معتبر انتشار دهید و خصوصاً اگر در

رشته خاصی یا در مورد موضوع مهمی اطلاعات مفیدی دارید از طریق پُست گذاستن

در وبلاگ ها آن را به اشتراک بگذارید که این روش باعث می شود که به یک فرد

مهبوب برای دنبال کردن توسط افراد زیادی بدل شوید و به تبع آن سایت شما نیز

از این ترافیک قابل توجه سود ببرد.

تعامل با وبلاگ نویس ها و فعالین شبکه های اجتماعی

روش دیگری که می تواند به کسب ترافیک برای طراحی سایت

شما بیانجامد تعامل مثبت و همکاری با سایر بلاگر ها و به اصطلاع فعالان

فضای مجازی می باشد. یکی از کارهای مهم در طراحی سایت این است که رقبا و

رفقای خود را شناسایی کنید و با بررسی کردن دریابید که در حوزه فعالیت شما

چه افراد و سایت های دیگری در حال فعالیت هستند و با سایت هایی که قدرتمند

بوده و محتوای با کیفیتی ارائه می دهند ارتباط برقرار کرده و در تعامل

باشید. تعامل با سایر طراحی سایت ها مشابه نیز کار دشواری نیست و می توانید

از طریق دنبال کردن آنها در شبکه های اجتماعی و ثبت نظرات و پسندیدن و به

اصطلاح لایک کردن آنها با آنها ارتباط برقرار کنید.

در مقالات مختلفی که

در آموزش طراحی سایت قرار دادیم سعی کردیم پا از یک دایره محدود فراتر

بگذاریم و مقالات مختلفی را نیز در مورد بازاریابی دیجیتال و دیجیتال

مارکتینگ را برای شما همراهان همیشگی طراحی سایت

نونگار ارائه دادیم. در ادامه مباحث یاد شده به دو مورد از مهارت هایی که

یک مدیر موفق باید داشته باشد تا بتواند در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی

دیجیتال موفق باشد را عنوان می کنیم و امید داریم که این مباحث مورد توجه

شما واقع شود و سایر مقالات مرتبط را نیز دنبال کنید.

استفاده از موتور جستجو در دیجیتال مارکتینگ

زمانی

که از موتورهای جستجو صحبت می کنیم به صورت ناخودآگاه گوگل را تصور می

کنیم و در مرحله بعد موتور جستجویی نظیر یاهو و ... و این نیز بی دلیل نیست

و به خاطر اهمیت و برتری مطلق گوگل در بین موتور های جستجو می باشد. اما

مواردی که در دیجیتال مارکتینگ و استفاده از موتور جستجو باید در نظر

بگیرید را می تواند در دو بخش مورد بررسی و تحلیل قرار داد. یکی بهینه سازی

برای گوگل و دیگری استفاده کردن از تبلیغات کلیکی می باشد. به بهینه سازی

سایت اصطلاحاً SEO و به تبلیغات کلیکی نیز SEM گفته می شود. برای سئو سایت

مشکلاتی وجود دارد از جمله اینکه این کار هم زمان بر است و هم هزینه بر

ولی باید برای برنامه های بلند مدت خود حتماً به آن توجه کنید.

توسعه توانایی های خود با تکنولوژی

دنیای

بازاریابی دیجیتال روز به روز در حال تغییر است و بازاریاب هایی که در

گذشته به صورت محدود و با آژانس های تبلیغاتی فعالیت می کردند برای وفق

دادن خود با این تغییرات باید با تکنولوژی روز همراه شوند و طبیعتاً عدم

توجه به تکنولوژی آنها را از قافله عقب خواهد راند. اما این تکنولوژی با

چندین ابزار می تواند به بازاریابی شما کمک کند که از جمله آنها می توان

به: ابزارهایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد مانند Hootsuite،

Twitter Analytics، Canva، گوگل آنالیتیک و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

البته این ابزارها برخی از بخش های خود و امکانات اضافی را با دریافت هزینه

برای شما فعال می کنند و می توانید با استفاده از آنها تحلیل های فوق

العاده ای را از رفتار کاربران و مشتریان به دست بیاورید. مورد بعدی نیز

پلت فرم ها می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که با ایمیل

و ابزارهای تخصصی رسانه های اجتماعی مقایسه مناسبی را در بازاریابی خود

انجام دهید. به عنوان نمونه و از پلت فرم های دیجیتال مارکتینگ می توان به

ترادیتا اشاره کرد که شامل برنامه ریزی و مدیریت هزینه های مربوط به

مارکتینگ، جریان کار، مدیریت همکاری و مدیریت سرمایه مارکتینگ است. از پلت

فرم های ایمیلی نیز Mailchimp و Aweber شهرت بیشتری دارند.

چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 15:30