درحال بارگذاری ....
به آیا طراحی سایت مهم است خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور

عکس نوشته  |  عکس پروفایل  | عکس اسم   |  لوگوی اسم  |  تولدم مبارک

ارسال پاسخ جدید
karait
آفلاین

ارسال‌ها :1
عضويت: 29 /10 /1395
محل زندگي:تهران
سن:27
آیا طراحی سایت مهم است

طراحی سایت و داشتن یک سایت زیبا و کاربرپسند برای همه مدیران وب سایت ها ایده آل است.اما آیا واقعا طراحی وب سایت برای موفقیت کسب و کار آنلاین شما مفید است؟امروزه دیگر کمتر شخص یا شرکتی وجود دارد که کالا و خدماتی برای فروش داشته باشد و سایت نداشته باشد.چون بدون داشتن یک سایت اینترنتی نمیتواند به میلیونها مشتری از سراسر جهان دسترسی داشته باشد و در نتیجه فروش پایینی خواهد داشت.

طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت

سایتهای اینترنتی یک ابزار مفید هستند که به شما کمک میکنند با یک هزینه اندک به یک بازار چند میلیون مخاطبی دست پیدا کنید و با استفاده از یک استراتژی درست بتوانید در زمان کوتاهی شناخته شده شوید. همانطور که در یک فروشگاه فیزیکی ویترین آن اولین مرحله از جذب مشتری به داخل فروشگاه را بر عهده دارد. در سایت اینترنتی هم طراحی سایت زیبا باعث جذب کاربر به داخل میشود.

یک ویترین فروشگاهی شیک و جذاب باعث میشود حتی اگر مشتری قصد خرید نداشته باشد وارد آن فروشگاه شود و شاید در میان اجناس فروشگاه بتواند جنس خاصی را ببیند که توجه او را جلب کند و شاید در همان لحظه یا در آینده از آن فروشگاه خرید کند. یک طراحی سایت زیبا هم باعث میشود وقتی کاربری وارد سایت شما شد توجهش جلب شود و زمانی را در سایت شما بگذراند و در میان صفحات مختلف سایت شما جا به جا شود و چه بسا در همین زمانی که کاربر در سایت شما حضور دارد کالا یا خدماتی از سایت شما مورد توجه او قرار بگیرد و یک کاربر ساده برای شما به مشتری تبدیل شود.

سایت باید از نظر رنگبندی مناسب باشد تا باعث خستگی کاربر نشود

فونت سایت باید خوانا و با اندازه مناسب باشد

بخش های مهم سایت باید در منوی اصلی به راحتی در دسترس کاربر باشد

بخش های با اولویت کمتر در منوهای ثانویه یا ستون های کناری قرار داشته باشد

از پاپ آپ به هیچ عنوان در سایت استفاده نکنید

تا حد ممکن در قسمت بالایی سایت از تبلیغات استفاده نکنید

تبلیغات باید در ستون های کناری یا انتهای مطالب باشد

این طراحی وب سایت است که باعث میشود کاربر تا چند دقیقه در سایت بماند یا در همان نگاه اول سایت شما را ترک کند و باعث افزایش نرخ پرش سایت شود.در طراحی وب سایت چندین نکته وجود دارد که همه آنها در یک مقاله قابل گنجاندن نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقالات زیر مراجعه کنید:

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

طراحی سایت و انتخاب رنگها

طراحی سایت دینامیک و استاتیک

طراحی سایت و زبانهای برنامه نویسی آن

طراحی سایت و نکات اصلی آن

طراحی سایت واکنش گرا

تاریخچه طراحی سایت

در اینفوگرافیک زیر اطلاعات جالبی در مورد اهمین طراحی وب سایت میبینید.

پس متوجه شدید که برای موفق شدن یک کسب و کار اینترنتی باید قبل از هر چیز به ظاهر آن اهمیت بدهید و بعدا از سایر استراتژی های فروش آنلاین و شبکه های اجتماعی را به سایت خود اضافه کنید.هزینه کردن برای پروژه طراحی وب سایت در اصل یک سرمایه گذاری با سود بلند مدت و بازده بالا است چون هرچه سایت شما کاربر پسند تر باشد نتیجه آن افزایش بازدید سایت شما و درآمد خوب از طریق فروش محصولات یا نمایش تبلیغات برای شما خواهد بود.

لینک منبع: طراحی سایت فراکارانت

mitrabeigi
آفلاین


ارسال‌ها :41
عضويت: 3 /5 /1396
سه شنبه 24 مرداد 1396 - 10:20