درحال بارگذاری ....
به برنامه پزشک خانواده خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور

عکس نوشته  |  عکس پروفایل  | عکس اسم   |  لوگوی اسم  |  تولدم مبارک

ارسال پاسخ جدید
alirezafa
آفلاین

ارسال‌ها :1
عضويت: 10 /5 /1396
محل زندگي:اصفهان
شناسه ياهو:
برنامه پزشک خانواده

پزشک همیشه همراه شما - معرفی برنامه پزشک خانواده

یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین مسائل در زندگی هر شخص، سلامتی آن می باشد. سلامتی و تندرستی جزء جدانشدنی از زندگی ما انسان ها می باشد و اهمیت دادن به آن و داشتن اطلاعات درباره آن بسیار ضروری است.

با نداشتن اطلاعات کافی از بیماری ها، داروها و … مجبور هستیم برای بیماری های کوچک و جزئی به پزشک مراجعه نموده و هزینه و زمان بسیاری را صرف نماییم. حال با ورود دستگاه های تلفن هوشمند و نقش پررنگ آن در زندگی افراد، می توان اپلیکیشن های مفیدی در زمینه پزشکی و سلامت ارائه نمود تا اطلاعات عمومی افراد درباره مسائل مختلف پرشکی و سلامتی بالاتر برود و کار را برای آن ها آسان تر سازد.

یکی از اپلیکیشن های کاربردی و جامع در این زمینه، برنامه پزشک خانواده می باشد که به جرات می توان گفت کامل ترین و قدرتمند ترین برنامه ارائه شده در زمینه پزشکی و سلامت افراد است. با پزشک خانواده شما یک پزشک همیشه همراه خود در هر زمان و هر مکان خواهید داشت.

قبل از آنکه بخواهیم درباره اطلاعات و محتوای برنامه صحبت کنیم گرافیک و رابط کاربری برنامه را مورد بررسی قرار می دهیم. این برنامه علاوه بر محتوای کامل و جامع، دارای رابط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند بوده و استفاده از فونت فارسی زیبا، منوی کشویی برای دسترسی آسان به قسمت های مختلف برنامه، انیمیشن های متحرک و چشم نواز به همراه امکان کوچک و بزرک کردن متن نوشته باعث شده تا یک محیط کاربری روان و جذاب را برای کاربران ارائه نماید.

برنامه شامل سه بخش کلی خوراکی ها، دارو و درمان و اطلاعات پزشکی بوده و دارای ۱۵ زیر بخش می باشد. خوراکی ها شامل عرقیات گیاهی، دمنوش ها، شربت ها و میوه و گیاه می باشد. دارو و درمان شامل زیر بخش های اطلاعات دارویی، داروهای گیاهی، نسخه و درمان، طب سنتی و طب اسلامی می باشد و اطلاعات پزشکی شامل زیر بخش های مقالات طبی، پوست و مو، انواع رژیم ها، روش تهیه و برگ آزمایش است. می توان گفت تمامی اطلاعات مورد نیاز در برنامه گنجانده شده و یه اپلیکیشن کامل و جامع را تشکیل داده است. هر یک از زیر بخش ها شامل اطلاعات بسیاری بوده و در مورد هریک نیز به صورت کامل توضیح داده شده است.

به عنوان مثال شما در بخش عرقیات گیاهی می توانید در مورد هر یک از آن ها توضیحات و خواص آن ها را مطالعه نمایید. در بخش اطلاعات دارویی شما می توانید اطلاعات بسیار کاملی از هر دارو داشته باشید. اطلاعاتی نظیر توضیحات، شیوه مصرف، مقدار مصرف، تاثیرات جانبی دارو، نکات، اشکالات، شیوه عملکرد و حتی هشدارها و تداخل های دارویی داروها را مشاهده نمایید.

بیش از ویژگی و خواص کامل ۷۴ عرق گیاهی، ۱۰۰ دمنوش، ۶۰ شربت سنتی، ۴۵۵ میوه و گیاه، اطلاعات کامل درباره بیش از ۸۰ داروی گیاهی، شناسایی علائم بیش از ۵۰۰ بیماری، بیش از ۱۳۰ نسخه طب سنتی، بیش از ۶۰۰ مقاله اطلاعات عمومی و … را همه و همه در یک برنامه به صورت یکجا همراه خود داشته باشید. تمامی اطلاعات و محتوای برنامه پزشک خانواده نیز به مرور به به روزرسانی شده و بر آن ها افزوده خواهد شد.

جهت دریافت رایگان این برنامه اینجا کلیک کنید.

https://cafebazaar.ir/app/it.tadbir.tabib