درحال بارگذاری ....
به ونگر: قهرمان جام حذفی هم نمی‌شدم، استعفا نمی‌دادم خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور

عکس نوشته  |  عکس پروفایل  | عکس اسم   |  لوگوی اسم  |  تولدم مبارک

ارسال پاسخ جدید
ali2467
آفلاین

ارسال‌ها :6
عضويت: 11 /10 /1393
محل زندگي:بندرعباس
سن:18
تشکر شده :11
ونگر: قهرمان جام حذفی هم نمی‌شدم، استعفا نمی‌دادم

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال که از سال 1996 هدایت این تیم را بر عهده گرفت، سال گذشته موفق شد پس از 9 سال به قهرمانی جام حذفی انگلیس دست یافت. اما وی به تازگی آشکار کرده است که حتی اگر به قهرمانی در جام حذفی هم در سال گذشته دست نمی‌یافت استعفا نمی‌داد.وی در این خصوص گفت: کجا بروم باشگاه را ترک کنم؟ من از زمانی که هدایت آرسنال را بر عهده گرفته ام از هزار بازی، 600 بازی را با پیروزی و موفقیت پشت سر گذاشته ام این معنی را می دهد که من در 60 درصد مسابقات پیروز بوده ام. پس از 18 سال همراهی با آرسنال، نمی‌توان با شکست در یک مسابقه ناکارآمدی من را بیان کرد و در نهایت استعفای من را رقم زند، من کارم را به درستی انجام می دهم و همیشه هم قراردادی را که با آرسنال بسته ام را در نظر می گیرم.

آرسن ونگر در ادامه افزود: من نمی‌توانم نگاهی برای بینشی که تیم دارد قائل شوم،‌اما ما بار دیگر اسیر روحی شدیم که در ابتدای فصل آن را شاهد می کردید. این اولین بازی نیست که چنین اتفاقی رخ می دهد، ما به خوبی در 15 دقیقه آخر دفاع نکردیم و مجبور شدیم بهای سنگین آن را هم بپردازیم.شکست ناگواری را تجربه کردیم.

مرته ساکر نیز در این خصوص گفت: ما در دو مسابقه اخیر از روحیه بسیار خوب و بالایی برخوردار بودیم و بسیار به هم نزدیک بودیم، پس از کریسمس ما به سختی کار کردیم تا بتوانیم دو پیروزی کسب کنیم.

اما تیم سواتهمپتن اندکی متفاوت بود، ما در برابر آنها عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم ما باید به حالت و آمادگی همیشگی مان باز کردیم، ما به این نیاز داریم که بتوانیم به یک عملکرد فوق العاده دست یابیم و تیم‌مان را تقویت کنیم.

گفتنی است، باشگاه آرسنال در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیسی با 33 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و آخرین دیدارش را هم با نتیجه 2 بر صفر برابر ؟سواتهمپتن واگذار کرد.


تشکر شده تشکر شده:
2 کاربر از ali2467 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: farzaneh - ehsan -

ehsan
آفلاین



ارسال‌ها :193
عضويت: 11 /10 /1393
تشکرها :142
تشکر شده :173
پاسخ 1 :
ونگر: قهرمان جام حذفی هم نمی‌شدم، استعفا نمی‌دادم


دوست دارمش!......

از بند تا بلـــــــند......

از دست تا دعــــــــــــــا , از صبر تا خــــــــدا..........

حتی اگر تمام دنیا بگویند ماله تو نیســـــــــــت...........



[/align]





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.