درحال بارگذاری ....
به آیا میدانید طراحی سایت پایان پذیر نیست خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور

عکس نوشته  |  عکس پروفایل  | عکس اسم   |  لوگوی اسم  |  تولدم مبارک

ارسال پاسخ جدید
kian2137
آفلاین

ارسال‌ها :2
عضويت: 14 /2 /1398
آیا میدانید طراحی سایت پایان پذیر نیست

امروزه طراحی سایت امری لازم می باشد. اگر وب سایت خود را به طور مداوم بروز نمایید امتیازاتی کسب خواهید کرد که رقیبان شما از آن بی خبر هستند. در این مقاله سه دلیل اصلی برای اینکه وب سایت شما بطور مداوم بروز شود را بررسی می نماییم.

ترندهای طراحی سایت هر روز در حال پیشرفت هستند
یکی از موارد مهم در طراحی سایت بررسی ترندهای روز می باشد. لازم است بدانید که ترندهای موجود در طراحی سایت هر روز در حال تکامل هستند . بهتر است طراحی سایت خود را با چندین ماه قبل مقایسه نمایید.
ترندهای طراحی سایت به دو صورت ساده و رسپانسیو می باشد. گوگل امروزه به سایتهایی اولویت می دهد که بصورت رسپانسیو طراحی شوند. بسیاری از مخاطبان وب سایت امروزه بجای دسک تاپ از تبلت و تلفن همراه استفاده می کنند به همین خاطر گوگل به این مسئله اهمیت زیادی داده است.
در گذشته شرکتهای زیادی طراحی سایت خود را بر اساس تنظیمات گوشی انجام می دادند اما این طراحی سایت باز هم مورد تایید نبود به این دلیل که فقط برای دو سایز صفحه نمایش قابل رویت بود. طراحی سایت رسپانسیو می بایست در همگی صفحات نمایش قابل تطبیق باشد.

نیاز مشتریان همراه در حال تغییر می باشد
مشتریان طراحی سایت از وب سایت شما انتظارات زیادی دارند و هر روز این انتظارات تغییر می کند. با توجه به پیشرفت روزانه اینترنت مخاطبان خواستار مطالب پر محتوا و غنی هستند. شرکتهای زیادی این حقیقت رو درک کردند که مطالب سایت باید واضح و صریح باشد.
سئو سایت برای مروگرها
سئو و بهینه سازی وب سایت به این معنا است که وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل در رتبه های بالا قرار داشته باشد. در نظر داشته باشید مخاطبان اینترنت تنها به نتایج اولیه گوگل مراجعه می کنند و به صفحات دوم و … گوگل هرگز نخواهند رفت در واقع ۸۰ درصد از مخاطبان به ۱۰ نتیجه اول گوگل نگاه خواهند کرد. بسیاری از شرکت های طراحی سایت شیوه هایی را استفاده می کنند تا گوگل انها را در رتبه های اولیه خود قرار دهد. الگوریتم گوگل همواره در حال بروز رسانی می باشد پس باید همواره خود را بروز کنید.
چرا طراحی سایت پایان پذیر نیست ؟
در طراحی سایت مستقل، طراحان مستقل وب سایت، آرزوی کار در شرکت را دارند و کارمندان شرکت طراح سایت در فکرایجاد ساخت سایت مستقل را دارند. در واقع هر کسی در هر موقعیتی آرزوی رسیدن به مرحله دیگری رو دارد. به نظر من داشتن یک وب سایت مستقل خود میتواند ایجاد شغل کند .. شما از طریق ساخت یک وب سایت میتوانید خود را به دیگران معرفی کنید. اینطور بگویم که طراحی سایت پایان پذیر نیست .
شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 07:11
digitalmarketing
آفلاین


ارسال‌ها :8
عضويت: 28 /2 /1398
سن:24
پاسخ 1 :
مشهد

مرکز “تعمیرات مدرن “، به مدیریت جناب آقای حسین زاده، یک مرکز تخصصی نصب در زمینه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی مشهداست. به طور کلی تعمیر حرفه ای لوازم خانگی در مشهد تخصص مرکز تعمیرات مدرن می باشد.

کارشناسان متخصص در تعمیرات مدرن
تمامی تعمیرکارانی که در تعمیرات مدرن فعالیت می کنند با گذراندن دوره های عملی به صورت منظم و آشنایی با محصولات و برند های جدید انواع لوازم خانگی، مناسب ترین فرد جهت نصب، سرویس، و تعمیرات لوازم خانگی شما خواهند بود.

تعمیرات لوازم خانگی در مشهد
به علت اینکه متخصصان تعمیرات مدرن؛ نقاط قوت و ضعف کلیه برندهای لوازم خانگی را می دانند و نسبت به آن ها آشنایی کامل دارند، در صورت بروز هرگونه مشکل در حداقل زمان مشکل را شناسایی می کنند و تمام سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار می گیرند تا هزینه های مشتری بی دلیل افزایش پیدا نکند.


بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد

مفتخریم که با سال ها تجربه در این زمینه و با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص به ارائه خدمات به شما همشریان عزیز می پردازیم. تعمیرات و سرویس های حرفه ای لوازم خانگی و تجاری در مشهد را فقط و فقط از مرکز تعمیرات مدرن بخواهید. رضایت مشتریان عزیز همواره سرلوحه کارمان بوده و امید داریم که به سهم خود بتوانیم به مردم سرزمینمان ایران خدمت رسانی کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد با توجه به پیشرفت در زمینه تکنولوژی و علم ، تولیدات لوازم خانگی مشهد برای ایجاد نو آوری ها و کارایی بهتر از وسیه قطعاتی جدید را جایگزین قطعات قبلی می کند تا کارایی بهتری را در لوازم خانگی ارائه دهد.در ماشین لباسشویی ها نیز این روند وجود دارد ، یکی از قطعات ماشین که با پیشرفت تکنولوژی به روز شده است برد الکترونیکی آن است که در ماشین لباسشویی های جدید پیشرفته تر شده است .

با در نظر گرفتن اینکه ماشین لباسشویی های تولید جدید دارای برد های تخصصی و پیشرفته تری می باشند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمتهای ماشین لباسشویی می باشد ، بنابراین اگر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار مشکل و نقص فنی شود باید تعمیرات آن را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید .

وظیفه برد الکترونیکی
وظیفه اصلی برد الکترونیکی در ماشین لباسشویی کنترل و هدایت فرمان هایی است که از سمت دکمه استارت برای شروع کار و تایمر که زمان کارکرد شسشتو را معین می کند است ، این قطعه کارکرد بسیار مهمی در ماشین لباسشویی دارد و چنانچه اسیب ببیند مشکل اساسی در دستگاه به وجود می آید و شما قادر به استفاده از ماشین لباسشویی به هیچ وجه نخواهید بود ، در صورت معیوب شدن برد الکترونیکی حتی ماشین لباسشویی روشن نیز نخواهد شد.

تعمیرات برد الکترونیکی ماشین لباسشویی در مشهد
قطعات تشکیل دهنده برد خازن ها و فیوزهای حساس هستند که روی برد تعبیه شده اند ، در صورتی که برق دچار نوسان شود باعث اتصالی در خازن و سپس سوختن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خواهد شد ، همچنین اگر به دلایلی مانند کار نکردن صحیح قطعات درونی ، آب به درون ماشین نفوذ کند باعث ایجاد اتصالی در سیم پیچی داخلی می شود و برد الکترونیکی می سوزد در صورت بروز چنین مشکلی خطر برق گرفتگی نیز وجود دارد (اب به داخل نفوذ کرده سیم پیچی ها اتصالی می کنند و بدنه ماشین نیز دارای برق می شود) در صورت آتش سوزی ماشین نیز برد الکترونیکی می سوزد و قابل تعمیر نیست ؛

در صورتی که مشکل از خازن و فیوزهای برد الکترونیکی باشند و قابل تعمیر ، می توان برد را تعمیر کرد اما در صورتی که برد بسوزد و قابل تعمیر نباشد ، برد جدیدی را بر روی ماشین نصب می کنند تا ماشین لباسشویی بتواند دوباره کارکرد داشته باشد و کاربر بتواند برای شستشوی البسه از آن استفاده کند.
شما صرف نظر از تهویه هوای محیط خانه یا محل کارتان و مصرف انرژی و یا اینکه چه نوع دستگاه تهویه مطبوعی دارید، احتمالاً به نکات و اصول مرتبط ارائه خدمات لوازم خانگی در مشهد با تهویه هوا برای صرفه جویی در هزینه های کولر گازی علاقه مندید. راه های مختلفی برای صرفه جویی در برق وجود دارد. خواه شما یک نوع دستگاه قدیمی تهویه مطبوع یا خواه یکی از سیستم های جدیدتر کولرگازی را داشته باشید.

در تابستان های گرم، یافتن تعادلی میان قبوض بالای برق و همچنین حفظ آرامش و آسایش در خانه یا دفتر کار بسیار دشوار است. با توجه به نکات و اصول زیر مرتبط با تهویه مطبوع برای صرفه جویی در هزینه ها، دیگر نیازی نیست که بین قبوض پایین برق و فضای خنک داخلی هماهنگی ایجاد کنید.

این اصول نه تنها می توانند به قبوض برق و مسائل مالی شما و خانواده تان کمک کنند، بلکه می توانند تأثیری که شما بر محیط زیست دارید را به حداقل برسانند. با گرانتر شدن هرچه بیشتر مسائل مرتبط با زندگی روزانه، پس انداز پول می تواند همه چیز را تغییر دهد.

نکات اتوماسیون جهت صرفه جویی در هزینه های کولر گازی
یک ترموستات قابل برنامه ریزی نصب کنید تا بتوانید با توجه به زمانی که در خانه هستید درجه حرارت را تغییر دهید. وقتی که در خانه هستید دما را روی ۷۸ تنظیم کنید. اگر برای بیش از چند ساعت خارج از منزل هستید، منطقی است که دستگاه را روی ۸۵ درجه تنظیم کنید.

نکات مکان جهت صرفه جویی در هزینه های کولر گازی
مطمئن شوید که خازن تهویه هوا در یک نقطه سایه دار واقع شده است معتبرترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد و برای از بین بردن هوای گرم از خانه شما دارای اتاقک است. آن را با بوته و یا هر چیز دیگر پُر نکنید.

درخت ها و بوته های سایه دار را در اطراف خانه تان برای کاهش گرمای خورشید، مخصوصاً در قسمت های غربی و جنوبی بکارید. این کار می تواند هزینه های خنک کننده ی شما را تا ۳۰ درصد کاهش دهد.

منبع : http://repairmodern.ir

http://repairmodern.ir/%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

http://repairmodern.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/

http://repairmodern.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/

http://repairmodern.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d9%86%da%af%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84/






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.