درحال بارگذاری ....
به میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور

عکس نوشته  |  عکس پروفایل  | عکس اسم   |  لوگوی اسم  |  تولدم مبارک

ارسال پاسخ جدید
digitalmarketing
آفلاین

ارسال‌ها :8
عضويت: 28 /2 /1398
سن:24
میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

برای داشتن صورتی تپل و خوشگل چه کنیم؟ یک کدام از فاکتور های زیبایی داشتن صورتی مالامال است . لبریز بودن شکل بدین مفهوم است که اشکال پررنگ و لپ های بر آمده مدام منجر جوانتر به لحاظ وصال چهره میشود . بخش اعظمی از خانم هایی شکل هایی لاغر و کشیده دارا‌هستند درپی کشف کردن راهی برای تپل کردن صورتشان میباشند . با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه می بایست کرد؟
با راههای ارگانیک و تکنیک های آرایشی و جراحی زیبایی برای پرکردن جور ها و چهره آشنا شویم .
http://setareagahi.ir/

شکل و اشکال مالامال و چاق رخ را جوانتر کرده و به همین خاطر است میکروبلیدینگ اصفهان که بخش اعظمی از کسانی که شکل و اشکال لاغر دارا هستند مدام میکروپیگمنتیشن اصفهان پیرو این میباشند که صورتشان چاقتر به لحاظ بیاید . شما می‌توانید از یکسری تکنیکها و روشهای ارگانیک استعمال نمایید تا جور هایتان چاق خیس شده و صورتتان چاقتر بنطر بیاید , یا این که میتوانید صورتتان را بطور فیزیکی و با به کارگیری از روشهای آرایشی و جراحی زیبایی پررنگ خیس سازید . به‌دنبال روشهای ارگانیک و روشهای فیزیکی برای چاقتر کردن مدل ها را ذکر میکنیم .
نصیب نخستین : روشهای ارگانیک
۱ . انجام ورزشهای منحصر شکل
شما میتوانید با استعمال از ورزشهای بی آلایش منجر به جریان پرت کردن خون در شکل شده و پوست خویش را درخشانتر و پرتر سازید . با انجام این ورزشها در واقع هیچ چربی یا این که پوست بیش تر ای در شکل ساخت نمی‌شود , ولی انجام روزمره این تمرینات سبب می شود اشکال لاغر لبریز و چاق خیس به حیث بیایند .
با پشت کشیده و صاف بر روی یک صندلی بنشینید . استخوانهای کتف را ذیل انداخته و بطور کلی کتف هایتان را راحت نمائید , نباید هیچگونه تنش و انقباضی در کتف ها وجود داشته باشد , تا جایی که میتوانید تنش و انقباض را کاهش دهید
خیلی آهسته و ملایم دهانتان را گشوده فرمائید . فکر کنید که در حالا حرف کردن با صدای آهسته تا میانگین با فردی مقابلتان می‌باشید . دهانتان را تا حدی گشوده فرمایید که به طور معمول در هنگام سخن کردن در چنین قوانینی به کار میبیرید . در‌این سطح , شما همینطور می بایست هر دو لب پایینی و بالایی را در جهت داخل بکشید تا حدی که دندانهای جلویی را بپوشانند .
بطور هم زمان , شما می بایست کناره های دهن را در جهت عقب بکشید , طوریکه تا جایی که احتمال دارد کناره های دهن به دندان های آسیا نزدیک شوند . هر دو کناره دهن می بایست طوری درسمت عقب کشیده شوند که هر دو هم جهت شبیه و در یک مرحله عمودی شبیه از شکل باشند . در‌این تکان زنخدان می بایست خیلی آهسته به جهت جلو جنبش نماید .
شکل را به برهه زمانی ۳۰ ثانیه درین حالت نگه دارید . درین تمرین , شما بایستی شم نمایید که ماهیچه های جور و دهن کشیده می گردند . پس از ۳۰ ثانیه به آرامی شکل را رها نمائید تا به موقعیت استراحت و نرمال برگردد .
۲ . نیشگون دریافت کردن مدل ها
به آرامی و ملایمت نیشگون های کوچکی را از بالا و زیر استخوان مدل بگیرید . این نیشگون های کوچک نوع ها را چاقتر نمی‌کند , البته این تمرین قادر است بطور ارگانیک ظاهری واضح و براق به پوست دهد و سبب ساز شود دسته ها شفاف خیس بنظر بیایند . انواع واضح خیس و براق خیس مدام پرتر هم بنظر میایند .
بعداز هر توشه خزینه کردن یا این که شستن شکل از لوسیون ها یا این که کرم های مرطوب کننده بر روی دسته ها به کار گیری نمائید . اذن دهید این کرم ها بر روی شکل کم آب شده و آن ها را نشویید .
تا حد قابلیت از کرم های قابل انعطاف کننده استعمال نمائید . این کرم ها به ویژه طوری فرموله گردیده اند که منجر قابل انعطاف شدن پوست میشوند , براین اساس پوست را مرطوب کرده و هر پوسته یا این که آسیبی را در پوست می‌توانند معالجه نمایند .
چه بسا در‌صورتی‌که شما صبحها خزینه میکنید , خیلی عالی است که شبها پیشین از خواب مرطوب کننده متعددی را به صورت و تن مالیده و آنگاه بخوابید .
۳ . مرطوب کردن نوع ها
پس از هر توشه خزینه کردن یا این که شستن صورت از لوسیون ها یا این که کرم های مرطوب کننده بر روی مدل ها به کار گیری فرمائید . اذن دهید این کرم ها بر روی صورت کم آب شده و آنان را نشویید .
تا حد قابلیت از کرم های قابل انعطاف کننده به کارگیری نمایید . این کرم ها علی الخصوص طوری فرموله گردیده اند که سبب قابل انعطاف شدن پوست می‌شوند , براین اساس پوست را مرطوب کرده و هر پوسته یا این که آسیبی را در پوست میتوانند معالجه نمایند .
چه بسا در‌صورتی‌که شما صبحها گرمابه میکنید , خیلی عالی است که شبها پیشین از خواب مرطوب کننده متعددی را به صورت و تن مالیده و آنگاه بخوابید .
۴ . به کار گیری از اسکراب شکر و کره شی
یک فنجان ( ۲۵۰ سی سی ) کره شی آب شده را با سه چهارم فنجان ( ۱۸۵ سی سی ) شکر ادغام فرمایید تا به خیر و خوبی نیز بزنید . ترکیب را در سردخانه قرار دهید تا جامد شود , آنگاه صورتتان را با آب گرم بشویید و این اسکراب را به آرامی به پوستتان بمالید و بگذارید تا ۵ دقیقه بماند . در پایان با آب گرم صورتتان را بشویید .
توجه داشته باشید که‌این اسکراب را با حرکات چرخشی ملایم روی صورت بمالید . همینطور بعداز شستن صورت با آب گرم , پوستتان را با یک حوله قابل انعطاف کم آب فرمایید .
کره شی دربردارنده اسیدهای چرب متعددی ست , بدین ترتیب میتواند به بهبود امکان ارتجاعی پوست نوع ها یاری دهد . این مخلوط منجر جوانتر شدن و لبریز شدن صورت می‌گردد .
شکر لایه بردار ملایمی به شمار میرود , بدین ترتیب قادر است سلولهای مرده پوست نوع ها را که سبب می‌شوند نوع ها مات و لاغر به حیث بیایند را لایه برداری می نماید .
۵ . تناول کردن سیب
سیب دربردارنده مواد مفید و ویتامین هایی ست که برای پوست موثر می باشند , به این ترتیب میل کردن سیب و به کارگیری موضعی از آن بر روی پوست می‌تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد . این میوه دربردارنده آنتی اکسیدان ها و ویتامین های A , B , C بوده و کلیه این دست اندرکاران می‌توانند از جراحت بافتی و ساخت خطوط و چین و چروک دوری نمایند . سیب همینطور دربردارنده کلاژن و الاستین می‌باشد که پوست را صاف و محکم و چاق نگه می دارا هستند .
سیب قرمز‌رنگ شایسته ترین گزینش میباشد .
یک سیب را برداشته و آن را به قطعات بزرگ برش دهید , بعد با به کارگیری از یک ترکیب کن آن را له فرمایید تا حدی که غلظتش در توا‌ن سس شود . این ادغام را به آرامی و با حرکات چرخشی به پوست , به خصوص نوع ها بمالید . بگذارید به بازه ۱۵ الی ۳۰ دقیقه بماند و در انتها با آب گرم بشویید . این کار را هر روز تکرار نمائید .
رویه دیگر به کارگیری از مزایای سیب تصحیح کردن آبمیوه اختصاصی با سیب می‌باشد . ۳ برش سیب را با ۳ عدد هویج کوچک و نو و نصف فنجان ( ۱۲۵ سی سی ) آب لیمو ترش نو ترکیب نمایید و با به کار گیری از میکسر آنان را به نیکی نیز بزنید تا مخلوطی یکنواخت به دست آید . این آبمیوه را هر روز صبح بیاشامید تا خیلی زود تاثیر آن را متوجه گردید .
میکروبلیدینگ در اصفهان و میکروپیگمنتیشن در اصفهان





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.