درحال بارگذاری ....
به شخصیت شناسی از روی ساعت ستاره ها خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور

عکس نوشته  |  عکس پروفایل  | عکس اسم   |  لوگوی اسم  |  تولدم مبارک

ارسال پاسخ جدید
farzaneh
آفلاین


ارسال‌ها :873
عضويت: 7 /10 /1393
محل زندگي:تهران
سن:24
تشکرها :854
تشکر شده :1241
شخصیت شناسی از روی ساعت ستاره ها

ساعت یکی از اکسسوری هایی است که ستاره ها توجه زیادی به آن می کنند. اما آیا می دانید که از روی ساعت مچی هم می توان تا حدودی به شخصیت افراد پی برد؟ ستاره های هالیوود چه مدل ساعتی را می پسندند؟ کدام برند را ترجیح می دهند؟ اگر شما هم دوست دارید پاسخ تمام این سوال ها را بدانید، با ما همراه شوید.

کیت میدلتون

Cartier Ballon Blue

قیمت: 4600 دلار

این ساعت هدیه همسر کیت میدلتون، شاهزاده ویلیام، به اوست. این ساعت اکثر مواقع در دست های او می درخشد. سبک کلاسیک آن نشان می دهد که کیت میدلتون نه تنها به کیفیت بلکه به زیبایی ظاهری نیز اهمیت بسیاری می دهد.

کایلی جنر

Audemars Piguet Royal Oak Quartz

قیمت: 35500 دلار

انتخاب این ساعت توسط کایلی جنر که با 650 الماس ساخته شده است، نشان دهنده جسارت و شجاعت اوست. این طور به نظر می رسد که کایلی جنر از هیچ طوفانی نمی هراسد.

کیم کارداشیان

Jacob & Co Brilliant collections

قیمت: 36000 دلار

این مدل ساعت که با الماس، طرح یک نقشه جغرافیایی روی صفحه آن حک شده است، هیچ گاه از مد نمی افتد. حتما این ساعت را بارها در سلفی های کیم کارداشیان دیده اید. این ساعتی است که خانم های اهل کار و تجارت بیشتر آن را می پسندند.

ریحانا

Rolex Datejust

قیمت: 22050 دلار

به نظر شما یک خوانندهR&B چه مدل ساعتی را می پسندد؟ اگر به عکس های ریحانا نگاهی بیاندازید، در اکثر آنها ساعت رولکس را می بینید. این ساعت با هر مدل جواهرات و اکسسوری به راحتی ست می شود. تلفیق دو رنگ نقره و طلایی آن نشان دهنده این است که در پشت ظاهر پر شر و شور دارنده این ساعت، فردی بسیار احساساتی و رمانتیک پنهان شده است.

مایلی سایرس

Rolex Daytona

قیمت: 37450 دلار

این مدل ساعت برای رانندگان ماشین های مسابقه ای طراحی شده است که طرفداران زیادی، از جمله مایلی سایرس را به خود جذب کرده است. او با انتخاب این ساعت مردانه ثابت کرد که عاشق سرعت و رقابت می باشد.

هایدی کلوم

Panerai Padiomir

قیمت: 18000 دلار

هایدی کلوم نیز ساعتی مردانه را انتخاب کرده است. انتخاب این ساعت نشان دهنده آن است که او فردی اجتماعی، رک، راحت، عاشق گشت و گذار و بسیار مورد توجه دیگران است.

الیویا پالمرو

Audemars Piguet Royal Oak

قیمت: 28700 دلار

الیویا پالمرو، با انتخاب این ساعت نشان داد که به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهد. اگر این ساعت را دست فردی دیدید، بدانید که او به شدت در کار و تجارت جدی است.

سلنا گومز

Rolex Day-Date

قیمت: 37550 دلار

این ساعت بزرگ، در دست های این خواننده جوان، به شدت می درخشد. او قصد دارد به طرفدارانش نشان دهد که دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته و در حال پشت سر گذاشتن دوران بزرگسالی خود است. او از کمال و پیشرفت استعداد و مهارت های خود لذت می برد.

کری واشنتگتن

Movado Bold

قیمت: 1095 دلار

این ساعت ظریف و مدرن، ظرافت و خصوصیات زنانه کری واشنگتن را به خوبی منعکس می کند. سبک میلیمانیست آن نیز نشاندهنده آرامش درونی اوست.

میشل اوباما

Cartier Tank Francaise

قیمت: 5350 دلار

میشل اوباما از زمانی که ساکن کاخ سفید شد، این ساعت را مکررا به دست می کند. این مدل ساعت نشان دهنده دانش، عزت نفس و قابلیت فوق العاده او در قضاوت و داوری است.

کارا دلوین

TAG Heuer Carrera

قیمت: 4550 دلار

کارا دلوین همیشه خاص ترین مدل ها را انتخاب می کند. ساعت تمام مشکی او، نشان از شخصیت منحصر بفردش دارد.

پرنسس دایانا

Cartier Tank Francaise

قیمت: 23500 دلار

این مدل ساعت کارتیه نیز از آن مدل هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد. این ساعت نشانگر کمال، وفاداری و صداقت صاحب آن، پرنسس دیانا، است.

مدونا

Jacob & Co Angel

قیمت: 29200

مهارت فوق العاده مدونا در دنبال کردن مد و به روز بودن، همیشه زبانزد خاص و عام است. این ساعت تزیین شده با الماس نیز این خصوصیت او را ثابت می کند.