درحال بارگذاری ....
به آموزش سرچ کنسول Google Search Console - پاسخ 1 خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور

عکس نوشته  |  عکس پروفایل  | عکس اسم   |  لوگوی اسم  |  تولدم مبارک

parisa98
آفلاین


ارسال‌ها :1
عضويت: 26 /12 /1398
پاسخ 1 :
آموزش سرچ کنسول

سرچ کنسول گوگل چیست؟

سرچ کنسول یکی از قوی ترین ابزار های معرفی شده توسط کمپانی گوگل می باشد. گوگل سرچ کنسول به صورت کاملا رایگات در اختیار وبمستران و صاحبان وب سایت ها قرار گرفت تا بتوانند با انالیز بهتر سایتشان سئو خود را بهبود دهند.

گوگل آنالیتیمس اطلاعات زیادی را در اخیار شما قرار می دهد. اطلاعاتی مانند اشکالات موجود در سرعت سایتتان، اشکالات موجود در عدم نمایش مناسب در مبایل، میزان کلیک بر روی هر کدام از لینک های سایتتان در گوگل و ....

یا کمک گوگل سرچ کنسول می توانید با کمک اطلاعاتی که در اختیارتان قرار ی دهد بسیاری از اشکالات وب سایت خود را حل کنید و پیشرفت قابل توجهی در نتایج جست و جو داشته باشید.

برای یادگیری این ابزار به آموزش گوگل سرچ کنسول نیاز دارید. تجزیه تحلیل سایت بدون اطلاعات هیچ معنایی ندارد. شما به کمک این اطلاعات است که می توانید وب سایت مورد نظر را تجزیه و تحلیل کنید. شما در آموزش سرچ کنسول گوگل میاموزید که چگونه اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت و به کمک آن ها در جهت بهبود سئو سایتتان استفاده کنید.

دوشنبه 26 اسفند 1398 - 12:35