تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

خانم زیپی لیونی وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رئیس سابق حزب معارض کادیما در گفت‌وگو با روزنامه تایمز گفت: هرگز با انجام روابط جنسی به منظور کسب اطلاعاتی که برای اسرائیل مفید باشد، مخالف نیستم.

ادامه مطلب
  • نویسنده :
  • بازدید : 798 مشاهده
  • دسته بندی : news ,

 آتش‌نشانان  چینی توانستند با استفاده از برش لباسشويي درعرض 15 دقيقه دختر بچه ای را که در استان “ژيجيانگ” در لباسشويي گرفتار شده بود، سالم نجات دهند. علت گیر افتادن کودک در ماشین لباسشویی منتشر نشده است.

ادامه مطلب
  • نویسنده :
  • بازدید : 605 مشاهده
  • دسته بندی : news ,
 
در طول تاریخ مردم سراسر جهان آیین های متنوع و بسیار عجیبی داشته اند، ولی بر طبق یک رسم عجیب در بخشی از چین عروس در هنگام برگزاری مراسم عروسی اش باید حتما گریه کند وگرنه….
ادامه مطلب

به رغم بازگشت آرامش به بسیاری از شهرهای سوریه در مرز ترکیه، بسیاری از خانواده های سوری حاضر به بازگشت به منازل خود نیستند و این در حالی است که تا کنون بیش از 400 مورد تجاوز جنسی به دختران و 250 مورد به زنان باردار ساکن این اردوگاهها به اثبات رسیده است.

ادامه مطلب

اخبار رسیده از ایالات متحده آمریکا حاکی از آن است که دو روز پیش یک شهروند آمریکایی در اعتراض به بازرسی بدنی در فرودگاه، به طور غیر منتظره همه لباس های خود را از تن درآورد و در مقابل دید همگان عریان شد.

ادامه مطلب

به نقل از  شیعه آنلاین 2 روز پیش کنفرانسی درباره زنان در دانشگاه القصیم در عربستان سعودی برگزار شد. با نگاهی گذرا به این کنفرانس،

ادامه مطلب

تجاوز زنی به کودکی 5 ماهه

دوشنبه 11 خرداد 1394

جلسه رسیدگی به اتهامات زنی كه با تجاوز جنسی به كودكی 5 ماهه از دوست پسر خود خواسته بود تا از آنها عكس برداری كند در دادگاهی در بریستول كراون بریتانیا برگزار شد. ترسی دابر زنی است كه در آگوست 2008 با یک نوزادی 5 ماهه روی كاناپه خانه اش در مرسی ساید تصاویر نامشروع تهیه کرده و به كلین بلنچارد مهندس ای تی اجازه داد تا از این عمل قبیحش عكسبرداری كند.

ادامه مطلب

ام لاویناشری، دختر بچه‌ای 9 ساله از کشور هندوستان است که با پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز آزمون تخصصی IT شرکت مایکروسافت، عنوان جوان ترین مهندس IT این شرکت را به خود اختصاص داد.

ادامه مطلب

گروهی سارق در انگلیس موسوم به باند موش‌‌کور دیواری برای ربودن دستگاه خودپرداز ATM بانک برای سومین بار در پنج سال اخیر تونل حفر کردند اما عملیات پرزحمت آنان ناموفق به اتمام رسید!

ادامه مطلب

سال گذشته بود که از پروژه «مارس وان» برای تان نوشتیم، سفری که می خواهند طی آن انسان ها را به کره مریخ ببرند اما دیگر بازگشتی در کار نیست،

ادامه مطلب

به نقل از مهر:راننده خودروی سواری که این زن را با کمک مأموران کلانتری 14 حصار امیر به بیمارستان رسانده بود به مأموران گفت: دقایقی قبل پیکر زن جوانی را کنار جاده دیدم. وقتی برای کمک به طرفش رفتم بریده بریده از سیاوش و کریم – سرنشینان پراید فراری – حرف می‌زد.

ادامه مطلب