تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

گزارشگر یک شبکه تلویزیونی هنگام گزارش زنده از صحنه های نبرد در سوریه، با صحنه اصابت موشک در چند قدمی خود و تیم همراهش مواجه شد.

ادامه مطلب

نام دختری که با صحبت هایش برای تشکر از ظریف و صالحی و رئیس جمهور اشک حضار و همچنین روحانی، ظریف و صالحی را در آورد مژگان خطیبی است. مجری مراسم همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت در برج میلاد او را نیازمند پیوند ریه معرفی می کند.

ادامه مطلب

اخیرا یکی از مسئولین ارشد آمریکایی که شهرت قابل توجهی هم دارد، اظهاراتی را مطرح کرده که تأمل برانگیز به نظر می‌رسد. وی طی سخنانی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نابودی از سوی آمریکا تهدید کرده است که این سخنان با واکنش‌هایی در داخل کشورمان مواجه شده که مهمترین ‎آنها پاسخ فرماندهی معظم کل قوا "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" و امیر سرلشکر "عطاء‌الله صالحی" فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

ادامه مطلب

اگرچه منبع این خبر، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر بود که ساعتی بعد خبر را تکذیب کرد و آن را خبر‌سازی رسانه‌ای عنوان کرد، اما بعدتر وزارت امور خارجه به طور رسمی خبر را تایید کرد

ادامه مطلب

خانم جائل استراس برنده رقابت برترین مدل آمریکایی بود اما اعتیاد به شیشه زندگی او را به کلی تغییر داد. این مدل 28 ساله اعتیاد شدیدی به مصرف شیشه دارد و اکنون مدت 5 سال است که بی خانمان است و در کنار خیابان ها بصورت کارتن خواب زندگی میکند.

ادامه مطلب

(الف.ش) اسپانسر خوانندگان زیرزمینی و لس‌آنجلسی با رانت دایی خود به نقش آفرینی در یک سریال‌ تلویزیونی پرداخته است.

ادامه مطلب

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان این‌که «تاکنون پانزده نفر از عوامل حادثه شیراز شناسایی شده‌اند»، گفت که از سوی دادستانی شیراز دستورات اولیه قضایی مبنی بر احضار و جلب این افراد صادر شده است. معاون امنیتی وزارت کشور با بیان این‌که

ادامه مطلب