تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

ام لاویناشری، دختر بچه‌ای 9 ساله از کشور هندوستان است که با پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز آزمون تخصصی IT شرکت مایکروسافت، عنوان جوان ترین مهندس IT این شرکت را به خود اختصاص داد.

ادامه مطلب

لپ تاپی که جان یک جوان را گرفت !!

سه شنبه 08 اردیبهشت 1394

یک خانواده معروف در شهری در نزدیکی دریاچه میشیگان امریکا  پسر 25 ساله خود را در حادثه آتش سوزی منزل در چهارم ژوئن  امسال از دست داد.

ادامه مطلب

از خدمات مهم دنیای وب همین موتور های جستجوگر هستند، که در سریع و سادترین حالت ممکن کاربر بتواند مطلبی در میان میلیون ها صفحه ی وب پیدا کند، موتور جستجوگری گوگل مهمترین محصول از خدمات مشابه خود است

ادامه مطلب

مدیرکل پزشکی قانونی تهران، به مرور خاطرات بیش از 20 سال خدمت خود در پزشکی قانونی پرداخت و گفت: یکی از موارد عجیب طی سالهای خدمت در این عرصه پیدا شدن همزمان چند نوزاد دو سر در بیابان‌های اطراف تهران دراواسط دهه 70 بود که هنوز این نوزادان در موزه ما قابل مشاهده هستند.

ادامه مطلب

شبکه اجتماعی ایرانی فیس نما که خود را نمونه ای آزاد و باز از فیسبوک می دانست هک شده است. گروهی از هکرها با حمله به این سایت علاوه بر قطع دسترسی کاربران به آن، پایگاه داده مربوط به اطلاعات ورود کاربران آن را نیز در دسترس عموم قرار داده ان

ادامه مطلب