تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و واقع رایانه ترین بازی سبک ریسینگ برای اندروید منتشر گردید ؛ بازی ای که باید تجربه کرد تا بدان اعتقاد پیدا کنید !
در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .

طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد  از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .

ادامه مطلب

در بازی Asphalt Nitro  خودتان را برای برگذاری یک مسابقات هیجان انگیز و لذت بخش آماده کنید. ماشین های سرعتی خود را انتخاب نموده و سپس به طرف جلو حرکت نمایید و از پس ماشین های رقیبان خود برآیید و از آن ها جلو بزنید. اتومبیل های نفس گیر مورد نظر خود را انتخاب کرده و مسابقات را آغاز نمایید. نگاهی به اتومبیل های موجود در بازی انداخته و سپس یکی از آن ها را انتخاب نمایید. کلیدهای میانبر پنهان را در طول بازی پیدا کرده و به درستی از آن ها استفاده کنید. لطفا دقت داشته باشید که این بازی سازنده شرکت گیم لافت می باشد که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی :

ساخته شرکت بزرگ گیم لافت

گیم پلی جذاب و نفسگیر

تعامل با محیط های جذاب

انتخاب ماشین های گسترده

ادامه مطلب

با سلام

در این پست بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ابرها را با محوریت بره ناقلا را برای دانلود  در ادامه مطلب قرار دادیم امیدوارم لذت ببرید

ادامه مطلب

motnikنام بازی جذاب و سرگرم کننده برای گوشی های اندرویدی می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید در سایت پلی استور برای علاقه مندان جهت فروش قرار داده شده است. این بار در سایت raveh اخرین نسخه از این بازی را برایتان آماده کرده ایم.

ادامه مطلب

مجموعه  آهنگ موبایل راویستار برای زنگ خور گوشی شما آماده ساخته ایم , این زنگ ها بدون کلام و کوتاه و با کیفیت بالا و فرمت mp3 میباشند و همچنین شامل زنگ های آلارم و اس ام اس هم هستند . هم اکنون می توانید این ۱۲۵ آهنگ بسیار زیبا را از میهن دانلود دانلود نمایید

پیشینیان موسیقی را چنین تعریف کرده‌اند: معرفت الحان و آنچه التیام الحان بدان بود و بدان کامل شود. ارسطو موسیقی را یکی از شاخه‌های ریاضی می‌دانسته و فیلسوفان اسلامی نیز این نظر را پذیرفته‌اند، همانند ابن سینا که در بخش ریاضی کتاب شفا از موسیقی نام برده‌است ولی از آنجا که همه ویژگی‌های موسیقی مانند ریاضی مسلم و غیرقابل تغییر نیست، بلکه ذوق و قریحه‌ی سازنده و نوازنده هم در آن دخالت تام دارد، آن را هنر نیز می‌دانند. در هر صورت موسیقی امروز دانش و هنری گسترده‌است که دارای بخش‌های گوناگون و تخصّصی می‌باشد.صدا در صورتی موسیقی نامیده می‌شود که بتواند پیوند میان اذهان ایجاد کند و مرزی از جنس انتزاع آن را محدود نکند

ادامه مطلب

(تعبید شدگان راو) عنوان جدیدی از سری بازی های ماجراجویانه شرکت Crescent Moon Games آمریکا در سبک Action ، RPG و Sci-Fi می باشد که در سال 2013 معرفی و در اواخر سال 2014 برای سیستم عامل های اندروید عرضه شد. این بازی قبل از عرضه شدن تریلرها، گیم پلی ها و تصاویر مختفی را پخش کرده بود و طی یک سال قبل از عرضه شدن طرفداران خود را منتظر نگاه داشت. بازی Exiles به خاطر گرافیک بالا و گیم پلی عالی ، یکی از بازی های جذاب و مورد علاقه کاربران و منتقدان می باشد. با raveh.ir در معرفی و بررسی بیشتر این بازی همراه باشید.

ادامه مطلب

وقتی اسم از بازی های مسابقه ای و ماشین سواری می آید، سری بازی های Need for Speed اولین نتایجی است که در ذهن هرکسی یافت می شود! این سری از بازی ها نزدیک به 3 دهه است که علاقه مندان به سری بازی های ماشینی و مسابقه ای را همراهی می کنند

ادامه مطلب

یکی دیگر از شاهکار های کمپانی معروف بازی سازی گیم لافت  GameLoft می باشد . اگر شما به بازی های اکشن و تفگی علاقه دارید نباید این بازی فوق العاده را از دست بدهید

ادامه مطلب

Rail Rush  یک بازی فوق العاده زیبا و با گرافیک فانتزی است که در این بازی شما بر سوار بر یک واگن قطار در حال حرکت است که شما باید  در نقش یک پژوهشگر معدن انواع و اقسام سنگ ها و الماس های قیمتی را جمع و امتیاز کسب کنید . این بازی دارای گرافیک بسیار عالی و گیم پلی فوق العاده روان است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود نمایید .

ادامه مطلب

Clash of Lords 2 نسخه شماره 2 از بازی جنگ پادشاهان برای اندروید می باشد که یکی دیگر از بازی های استراتژیک آنلاین با گیم پلی و گرافیک عالی و امتیاز 4.5 در گوگل پلی است که توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

ادامه مطلب

قصد معرفی یک بازی بسیار زیبا و مهیج و در ظاهر ساده اما عمیقا اعتیاد آور را داریم که قوه فکر و تخیل شما را به صورت مستقیم درگیر خواهد کرد . همچنین اگر به مهندسی سازه علاقه مندید انجام بازی Bridge Architect را به شما پیشنهاد می کنیم .

ادامه مطلب

بازی Staying Together یک بازیه جذاب و دوست داشتنی می باشد. داستان این بازی از روز ولنتاین شروع می شود روزی ها همه جشن عشق و وفاداری می گیرند و با هم می مانند. سفر عاشقانه ای در انتظار شماست به همراه با چند شخصیت پازلی.

ادامه مطلب

Bike Race Pro by T. F. Games همانطور که از نامش پیداست یک بازی موتورسواری است که براساس قوانین فیزیک ساخته شده است. این بازی ساده و سرعتی است و شما باید با استفاده از شتاب سنج گوشی بازی را کنترل کنید و برای گاز دادن و ترمز نیز صفحه را لمس کنید و موتور سوار را به بهترین نحو ممکن هدایت کنید . بازی علی رغم ظاهر ساده توانسته امتیاز بسیار بالایی در گوگل پلی به دست آورد.

ادامه مطلب

شاید شما نیز با انیمیشن محبوب Frozen Free Fall آشنا باشید که توانست توجه بسیار زیادی را به خود جذب کند حال بازی فوق العاده ایی با همین اسم یعنی Frozen Free Fall محصول از کمپانی Walt Disney خالق بازی های محبوبی مانند : Star Wars: Commander , Where’s My Mickey? Free , Where’s My Water? Free و Temple Run: Brave منتشر شده که با توجه بسیار زیادی مواجه شده است این  بازی به سبک کندی کراش است و دارای مراحل زیادی می باشد.

ادامه مطلب

قصد معرفی یکی از پر طرفدارترین بازی های سرگرم کننده اندروید را داریم. Candy Crush Saga با امتیاز 4.4 در گوگل پلی و بیش از 300 میلیون بار دانلود در گوگل پلی جزو یکی از محبوبترین بازی های اندروید محسوب می شود.

ادامه مطلب