تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

تمام دنیا و آرزوهایم در او خلاصه شده بود و از صمیم قلب دوستش داشتم. من کاخ رویاهایم را با خشت وعده های پسری بنا کردم که حاضر بودم قلبم را زیر پایش بگذارم و جانم را برایش بدهم، اما او خیلی راحت فریبم داد و روسیاه و بدبخت شدم. به گزارش خراسان المیرا ۱۶ سال سن دارد و برای اعلام شکایت از پسری جوان و خانواده اش همراه مادر خود به کلانتری جهاد مشهد مراجعه کرده است. او در بیان داستان زندگی اش گفت: مشکل من از دو سال قبل و زمانی که به بهانه درس خواندن به خانه دوستم می رفتم و با او در خیابان ها پرسه می زدیم شروع شد.

ادامه مطلب

نکات ایمنی زیر به پایین آوردن احتمال بروز تجاوز جنسی کمک می‌کند:
• چیزهایی همراه خود داشته باشید که بتوانید در چنین موقعیتی برای جلب توجه  و کمک گرفتن از آنها استفاده کنید (مثل سوت یا آژیرهای شخصی).

ادامه مطلب

 قرص‌های خوراکی ضد بارداری خود به سه دسته تقسیم‌بندی می‌گردند:
• منو فازیک (تک مرحله‌ای) : میزان هورمون‌های استروژن و پروژسترون در تمام قرص‌ها یکسان می‌باشد. قرص‌های LD وHD در این گروه قرار دارند.

• دی فازیک (دو مرحله‌ای): میزان هورمون‌های استروژن و پروژسترون در دو مرحله تغییر می‌کند.

ادامه مطلب

ژل تزریقی Vasalgel در اصل یک سد دفاعی است که لوله کوچک حامل اسپرم موسوم به مجرای دفران را مسدود می‌کند؛ این ژل مانند فیلتر عمل می‌کند، در این شرایط مایعات دیگر از این سد عبور کرده و تنها اسپرم در پشت آن متوقف می‌شود.

ادامه مطلب

 چگونه فرزندی نیکو و زیبا داشته باشیم

 در زمان حاملگی و در ۳یا ۴ ماهگی به سیب قرمز سوره یوسف بخوانید و فوت کنید و به همسر خویش بخورانید تا فرزندی نیکو و زیبا نصیبتان شود.

دستورات مربوط به صاحب فرزند زیبا و باهوش شدن

 چگونه فرزندی نیکو و زیبا داشته باشیم

 

ادامه مطلب