تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

با آغاز می‌شدن روزهای مهمانی، مراسم‌ها، یا حتی جلسات حضور رسمی، آراستگی به یکی از مسائل اساسی برای هر مرد تبدیل می‌شود. در این شرایط، مدل موی رسمی مردانه باعث تکمیل استایل و شیکی شما می‌شود. در این راهنما، به بررسی جزئیات مهم در انتخاب و داشتن یک مدل مو رسمی مردانه می‌پردازیم.

ادامه مطلب

شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود. به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای آن ذکر شده است . در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.
از آموزه های دینی به دست می آید ، همبستر شدن زن و شوهر و ارضای غریزه جنسی از این راه عبادت محسوب می شود و حتی در روایتی آمده است اگر کسی عمل نزدیکی با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد ، به یکی از سنت های پیامبران (ص) عمل کرده است.

ادامه مطلب

ازدواج یکی از مهم ترین مراحل در زندگی هر شخصی است. برای یک ازدواج موفق باید عاقلانه تصمیم بگیرید. اگر شما هم در شرایطی قرار گرفته اید که پسر مورد علاقه تان از ازدواج با شما منصرف شده است ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد.

ادامه مطلب

راوه: تجمع چربی در اطراف شکم پس از یائسگی، دومین پدیده شایع در میان خانم‌هاست. در ادامه علت بروز این مشکل و راه‌های مقابله با آن را به شما یادآوری می‌کنیم. گاه افزایش چربی شکمی علامت طبیعی ناشی از افزایش سن تلقی می‌شود. این مسئله

ادامه مطلب