تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مدل موی رسمی مردانه ابزاری قدرتمند در دست آقایان است که می‌خواهند در هر موقعیتی به بهترین شکل ظاهر شوند. با توجه به جزئیات ذکر شده، شما می‌توانید یک استایل موی رسمی منحصر به فرد و به شخصیت خود بسازید. از انتخاب مدلی که با چهره و سلیقه شما هماهنگ است، لذت ببرید و با اعتماد به نفس و شیکی، هر روز را با استایلی تازه آغاز کنید.

کوتاهی موی قسمت سخت چیست؟

بخش سخت دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – باید پارتیشنی در مو وجود داشته باشد که اصلاً ظریف نباشد. بنابراین، کوتاه کردن موی قسمت سخت به هر مدل موی اطلاق می شود که یک قسمت سخت را به عنوان یک ویژگی اصلی دارد.

اساساً، این امر با استفاده از یک موبر برای گشاد کردن خط رویش مو به طوری که تمرکز را از بقیه موها جدا می کند، به دست می آید.

این یک جنبه بسیار مردانه در مدل دادن مو است، بنابراین مردانی که امیدوارند خواستنی باشند و روی خوش سلیقه بودن تاکید دارند، می تواند یک راه حل آسان برای آنها باشد!

ایده‌هایی برای کوتاه کردن موی قسمت سخت که باید امتحان کنید!

از طیف وسیعی از طراحان، آرایشگران و مشتریانی که خودم داشته ام، موفق شدم این 25 مدل مو را جدا کنم تا از کیفیت بالایی برخوردار باشند که هرکسی بتواند در ظاهر خود اعمال کند!

بخش سخت کلاسیک با کلش

اگر باید درباره کوتاه کردن موی قسمت سخت با شما صحبت کنم، این وظیفه من است که از کلاسیک ترین و استانداردترین طرح شروع کنم. این مفهوم چنین نمونه‌ای است که دقیقاً به زیبایی‌شناسی اصلی می‌چسبد و طرف‌ها را با یک آپرکات پرتاب شده در مخلوط، کوتاه می‌کند.

هنگام استفاده از شانه برای نمایان شدن خط مو، باید سختگیر باشید. باید با استفاده از مقداری پوماد یا موس موی تاج را در جهت مخالف شانه کنید. از صاف کننده برقی خود برای پهن کردن خط مو استفاده کنید تا پارتیشن با چشم غیر مسلح قابل مشاهده باشد.

کلش همیشه یک انتخاب عاقلانه برای تکمیل چنین مدل موی مرتبی است. برای هر موقعیت و هر فضایی که احتمالاً می توانید به بازدید از آن فکر کنید ایده آل است!

قسمت سخت مخروطی 

بعد از نسخه اصلی، اکنون می‌خواهم تکنیک‌ها و ایده‌هایی را به شما نشان دهم که می‌توانید برای اصلاح طرح و ایجاد مدل‌های موی جدید برای ایجاد اصالت استفاده کنید. در این حالت، به جای استفاده از یک برش بدون درز روی شقیقه، می‌توانید به یک مخروطی در اطراف حاشیه‌ها بسنده کنید.

این واقعاً یک لمس ظریف است که می تواند ظاهر بالقوه شما را تقویت کند و این واقعیت را منعکس کند که به جزئیات اهمیت می دهید. چنین مدل‌هایی درباره خودتان صحبت می‌کنند و کسانی را جذب می‌کنند که در رعایت جنبه‌های کوچک مهارت دارند. شانه کردن معمولی موها باید شما را به اوج برساند.

اگر برای تمیز نگه داشتن آن هستید، مهمان من باشید. قطعات سخت حتی بدون کمک ریش نیز می توانند بهبود پیدا کنند زیرا این مفهوم شک را کاملاً روشن می کند.

High Fade Comb Over

یک آرایش زیبا می تواند طرز برداشت مردم از شما را به طور کامل تغییر دهد، و این سبک به ویژه به شما امکان دسترسی به آن را می دهد! نکته کلیدی فروش این ظاهر آراستگی در سراسر آن است. یک محو شدن بالا برای شروع وجود دارد که یک اینچ از خط مو گذشته است.

از لحظه ای که طول قابل توجهی برای شانه دارید، باید به طور ناگهانی یک خط تراشیده ایجاد کنید. لبه ها را با یک صاف کننده خطی تیز کنید تا ظاهر را بیشتر کنید. یک ریش مرتب و تمیز در لبه ها و تمرکز روی سبیل آن را کاملاً عالی می کند!

لعاب طلایی میانه محو

یکی دیگر از روش‌های تفسیر این سبک از مدل‌های مو، تقویت آن با یک رنگ خاص است، در این مورد – یک رنگ طلایی زیبا. درست است که ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید برای رسیدن به این تن از سفید کننده استفاده کنید، اما زمانی که این روش را پشت سر گذاشتید، مانند شمش طلا لعاب می کند!

برای بقیه قسمت‌های بدن مو، یک Mid Fade باید کافی باشد که در نهایت با تفاوت صفر به پوست ختم شود. مقداری ژل مو بزنید تا قسمت های مو تقسیم شود تا پارتیشن بتواند فرود بیاید. با موهای خیس خود، از شانه خود استفاده کنید تا آنها را به سمت جلو هدایت کنید و یک تلنگر درست بالای پیشانی ایجاد کنید!

محو شدن پوست تمیز

اگر بخواهم بر اساس سن دسته بندی کنم، این یکی متعلق به بزرگسالان است. نه اینکه جوانان از امتحان کردن آن دلسرد شوند، فقط تأثیری که از آن منتشر می شود برای یک فضای شرکتی ایده آل است. محو شدن پوست تمیز یا حتی محو شدن طاس اطراف گوش باید مشکل هر طرف را حل کند.

پیشنهادی:  53 مدل مو تایسونی: موهای قدرتمند، ظاهری بی‌نظیر

در بالا، از کرم مو استفاده کنید تا همه چیز را به یک طرف شانه کنید و طرح را خنک و براق نشان دهید. خط پارتیشن نیازی به آشکار شدن ندارد زیرا یک برداشت ظریف در قسمت سخت کافی است. یک بز بزرگ در پایان این روش را تمام می کند!

وزوز پلاتینیوم

وقتی به این مدل موی شیک پوشیده شده با رنگ پلاتینی نگاه می کنید، احتمالاً ذهن خود را از دست خواهید داد. بر اساس یک برش وزوز همراه با کناره های پژمرده، قسمت بالایی موهای کمی بلندتر را حمل می کند.

صاف کننده خود را بیرون بیاورید تا پارتیشن در امتداد خط موی شما قابل مشاهده باشد با یک روش سفید کننده خوب تا رنگ پلاتین خود را آشکار کند!

آقای Edgy Burst Fade

اگر سبک‌های رادیکال اغلب شما را جذب می‌کنند، پس مقاومت در برابر جذابیت این طراحی خاص برای شما بسیار چالش برانگیز خواهد بود. یک افکت ادگارش در جلو با چتری‌های کوتاه‌تر باید به‌خوبی ردیف شود تا لبه‌ها را به رخ بکشد. محو شدن پشت سر هم انتخاب اصلی برای کناره هاست زیرا با بقیه بدنه مو تضاد دارد.

جلوه توپه

برشی که شبیه Toupée است به زیبایی استایل فرانسوی اشاره دارد، اما ادغام با مدل موی قسمت سخت آن را به سطحی جهانی می رساند. یک آندرکات باید سر شما را تا خط مو احاطه کند. بر خلاف برجسته کردن خط مو با اصلاح، آن را کمی در داخل ناحیه مو انجام دهید تا تأثیر قابل توجهی بر روی مخاطب ایجاد کند!

پارتیشن آرام

همیشه لازم نیست در مورد تمام طرح های قسمت سخت محکم و شفاف باشید. گاهی اوقات، یک برش کم تعمیر و نگهداری تمام چیزی است که برای گذراندن روزهای شلوغ نیاز دارید. یک آندرکات با موهای کمی بلندتر که در قسمت تاج قرار می گیرد باید نسبت ایده آل باشد. فقط مطمئن شوید که خط پارتیشن را بررسی کنید تا با ژانر یکی از آرام‌ترین مدل‌های مو مطابقت داشته باشید!

کوتاه و فرفری

هیچ اجباری برای شما وجود ندارد که اجازه دهید فرهای طبیعی خود را رشد دهید تا بتوانید آنها را ببافید یا آنها را تبدیل به یک قفسه کنید. در عوض، جایگزین‌های ساده‌تری در دسته مدل‌های کوتاه وجود دارد که باعث می‌شود تقریباً فراموش کنید که در حفظ موهایتان مشکل دارید. برش وزوز با قسمت سخت نیمه بیضی شکل که تا ابروهای شما حمل می شود یکی از راه های راحت برای انجام این کار است.

قطعه کفال مدرن

از آنجایی که طرح های کفال سال ها دگرگونی را پشت سر گذاشته اند، نسخه های مدرن این مفهوم را به طرق مختلف تفسیر می کنند. یکی از این مفاهیم برای کسانی که خط موی آنها عقب رفته است مناسب است. همه چیز را به عقب برس بزنید تا شبیه موهای پشت گردن شما شوند. کناره ها را تمیز کنید تا قسمت سخت آن قابل مشاهده باشد و ریش بلند می تواند ظاهر را حتی بیشتر کند!

آندرکات قطع شده است

این مدل مو به معنای واقعی کلمه “باحال!” با هر نگاهی – واقعاً چنین پتانسیلی وجود دارد! با ریختن کامل موهای جانبی به صورت آندرکات و درمان موهای بلند بالا به روش صحیح، می توانید به راحتی به آن دست پیدا کنید! کافی است مقداری موس مو بریزید و هر چیزی را که به سمت گردنتان است شانه کنید. طرح تراشیده شده در کنار، بدن مو را از یکدیگر جدا می کند.

قسمت سخت پیچ خورده

طراحی نفیس برای کسانی که پیچ خوردگی های طبیعی دارند. شبیه چیزی شبیه به کرانرو، به کوتاهی طول و همچنین الگوی ریشه مو متکی است. کوتاه کردن همه چیز اولین رویکردی است که باید در پیش بگیرید و کمی به مخلوط اضافه کنید. برای نتیجه گیری، به جای اینکه در امتداد لبه شقیقه خود دنبال کنید، خط قسمت سخت خود را که به سمت تاج هدایت می شود، بچرخانید.
منبع:

مدل مو رسمی مردانه: راهنمای کامل

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش