تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود. به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای آن ذکر شده است . در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.
از آموزه های دینی به دست می آید ، همبستر شدن زن و شوهر و ارضای غریزه جنسی از این راه عبادت محسوب می شود و حتی در روایتی آمده است اگر کسی عمل نزدیکی با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد ، به یکی از سنت های پیامبران (ص) عمل کرده است.

ادامه مطلب

ازدواج یکی از مهم ترین مراحل در زندگی هر شخصی است. برای یک ازدواج موفق باید عاقلانه تصمیم بگیرید. اگر شما هم در شرایطی قرار گرفته اید که پسر مورد علاقه تان از ازدواج با شما منصرف شده است ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد.

ادامه مطلب

رابطه جنسی یکی از لذت بخش ترین تجربیاتی است که میتوانید با همسرتان داشته باشید. هیچ چیز زیباتر از  این نیست که یک زوج شبی عاشقانه را کنار هم به صبح برسانند. اما چیزهایی هست که ممکن است میل جنسی شما را نابود کرده و لذتی که میتوانید کنار هم داشته باشید را از بین ببرد.
به شما میگوییم چرا باید برای اینکه بتوانید از یک رابطه سالم و زیبا لذت ببرید از این کارها دوری کنید.

ادامه مطلب

اسلام دستور مى‏دهد همبستر شدن در پنهان صورت پذیردنه در حضور هوو ویا فرزندى که صداى آنها را مى‏شنود وپیکرشان را می ‏بیند. از امام صادق‏ علیه السلام روایت شده است که فرمود: پیامبرصلى الله علیه وآله‏فرموده است: “سوگند به خدایى که جان من در ید قدرت اوست،اگر مردى با زنش در آمیزد در حالى که کودکى بیدار آن دو را مى‏بیند و صدایشان را مى‏شنود و صداى نفسهاى زن وشوهر به گوش او مى‏رسد این کودک روى رستگارى را نخواهد دید، اگر پسر باشد زناکار خواهد شد، واگر دختر باشد زانیه خواهد شد.”…

ادامه مطلب

روش خیلی کاربردی لب گرفتن

چهارشنبه 24 دی 1393

لذت زباني به دو روش کاملاً متمايز ايجاد مي گردد : بديهي است که اولين آن ”بوسيدن“ است. اي کاش مدرسه اي غير از اين مدارس ما وجود داشت که به زنان و مردان ياد مي داد چگونه خوب يکديگر را ببوسند، زيرا اين عمل شروع فرآيند سکس است . بوسيدن سبب نزديکي بيشتر زوج شده، و تماس چشمي مستقيم و اشتراک نفس ها را امکان پذير مي سازد، ارتباطي کاملاً طبيعي که براي عاشقه ضروري است .

ادامه مطلب