تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ پس از انجام عمل جراحی و سپری کردن مراحل ریکاوری، به دستور پزشک معالجش، عصر روز گذشته از بیمارستان مرخص شد در ادامه مطلب فیلم مصاحبه  به صورت خودکار قابل دانلود می باشد

ادامه مطلب

روز دوم اجرای کنسرت های نوروزی هتل نارنجستان با نظم و استقبال ویژه‌ی هنر دوستان، مخاطبان و هواداران فرزاد فرزین برگزار شد.

ادامه مطلب

خبر ازدواج پنهانی ترلان پروانه و ارسلان قاسمی حسابی جنجال به پا کرد و هنوز هیچ کدام از آنها این خبر را تکذیب نکرده اند.جزئیات این ماجرا را در ادامه این مطلب مشاهده کنید….

ادامه مطلب

پس از انتشار تیزر مستند مرتضی پاشایی با عنوان «سیب» ساخته  رضا رشیدپور، جنجال های زیادی بر سر غیرقانونی بودن این اقدام رشیدپور در رسانه ها توسط خانواده مرحوم پاشایی منتشر شد که بازتاب های فراوانی داشت. این بار اما عموی زنده یاد پاشایی به همراه سیدجواد هاشمی به دفتر کار رضا رشیدپور رفتند تا سوءتفاهمات پیش آمده را از بین ببرند. این روایت رضا رشیدپور است از آخرین جلسه ای که با منصور پاشایی و سیدجواد هاشمی داشته است

ادامه مطلب

به گزارش راوه، دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون و ۳۳ روز قرار است به زودی در یک فیلم ایرانی بازی کند. وی که اخیرا بازی در یک سریال مصری را به پایان رسانده قرار است به زودی از بیروت به تهران سفر کند تا در فیلمی جدید در ایران بازی کند.

ادامه مطلب