تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

ravSuperEasy Audio Converter 3.0.5224
مبدل صوتی راوسوپر ایزی بدون داشتن هیچ گونه دانش قبلی در مورد تبدیل فرمت های صوتی. این نرم افزار به طور خودکار نوع فایل منبع را به رسمیت می شناسد و می تواند استانداردهای مهم AAC، MP3، WMA، Ogg Vorbis و WAV را مدیریت کند. فرمت های ویدیویی اضافی نیز به طور خودکار اضافه خواهند شد، به طوری که شما می توانید موسیقی فیلم ها را به طور مستقیم برای تلفن های موبایل ذخیره کنید.

 توابع در یک نگاه:
- آسان برای عمل GUI
-
تبدیل سریع فرمت بدون از دست دادن کیفیت
- پشتیبانی از تمام فرمت های رایج
- پشتیبانی از فایل های صوتی محافظت شده با DRM
- پشتیبانی خودکار از ابرداده مانند ID3
- آخرین فن آوری فشرده سازی
- رسیور برای خواندن تمام فایل های صوتی از فرمت های رایج
 

نتایج از طریق مسنجر:
- تبدیل سی دی های صوتی
- دانلود ویدیو از سایت های مانند یوتیوب، گوگل ویدئو، Clipfish، MyVideo، VideoTube، مای اسپیس، Metacafe و، Sevenload، آیفیلم، blip.tv و Dailymotion

و سپس تبدیل آن به فرمت MP3 و فرمت های دیگر.
- امکان مشخص کردن قسمتی که میخواهید تبدیل شود
- پروفیل های یکپارچه، که کاملا به فرمت های صوتی مربوطه تنظیم شدند

ادامه مطلب

CoolUtils Total Image Converter 5.1.21 نام نرم افزاری است که توسط شرکت CoolUtils ساخته و روانه ی بازار شده است. این نرم افزار کاربردی و کم حجم به شما امکان تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر را می دهد.

ادامه مطلب

EZ CD Audio Converter نرم افزار قدرتمندی برای تبدیل سی دی صوتی به mp3 میباشد . از قابلیت های این نرم افزار می توان به ریپ CD های صوتی اشاره کرد . همچنین می توانید متا دیتا ها را نیز ویرایش کنید و از تمامی فرمت های محبوب فایل های صوتی از جمله۳G2, 3GP, MP1, MP2, MP3, Windows Media Audio, Ogg Vorbis, MP4, M4A, AAC, aacPlus v1 (HE-AAC, AAC+), aacPlus v2 (HE-AAC v2, HE-AAC+PS, eAAC+), FLAC, Musepack, WavPack, WAV, AIFF, Monkey’s Audio, Shorten, CUE و M3U پشتیبانی می کند . از برتری های ویژه این نرم افزار می توان به عدم افت کیفیت در تبدیل فرمت فایل ها اشاره کرد که در فایل های صوتی دارای اهمیت بسیار بالایی است .

 

ادامه مطلب