تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

طبق تحقیقات انجام شده مردان همیشه اولین نفری هستند که جمله دوستت دارم را در یک رابطه به زبان میاورند. طبق این گزارشات مردان 3 برابر بیشتر از زنان مشتاق بیان احساس عشق هستند.

ادامه مطلب

هیچ چیز ترسناک تر از یک زن عاشق و دل شکسته نیست به خصوص اینکه کسی بدون دلیل خاصی آن هم به صورت اینترنتی رابطه خود را با وی خاتمه داده باشد. به گزارش ایران ناز کلر هالی از اینکه دوست پسرش وضعیت خود را در فیسبوک از در رابطه با کسی به مجرد تغییر داده بود آنقدر ناراحت شد که سوئیچ اتومبیل محبوب او را برداشت و آن را به در سالن بولینگی که در آن کار میکرد کوبید.

ادامه مطلب

یکی از اعضای گروه اینترنتی طرفداران MX-5، از دوستان خود درخواست کرد تا در ایجاد صحنه ای خاص به کمک او بیایند، و نهایتا در پارکینگ یکی از مدارس محلی، صحنه ای که در بالا می‌بینید را خلق کردند.

ادامه مطلب
 
زنی تایوانی به دلیل كمبود خواستگار تصمیم گرفت بدون حضور داماد مراسم ازدواج خود را برگزار كند!
«چن وی یه» كه به نظرش برای برگزاری جشن عروسی به جناب داماد نیازی ندارد، در روز مقرر پیراهن سفیدش را بر تن می‌كند، دست گلش را برمی دارد و در یك سالن مجلل، عروسی‌اش را به همراه 30 نفر از دوستان جشن می‌گیرد!
ادامه مطلب

ﯾــــِـﻪ ﻧَﻔــَـﺮ ﮐِـــﻪ ﺍَﺯ ﻫَﻤِــﻪ ﯼِ ﺩُﻧﯿــــﺎ ﺑﯿﺸﺘـَـــﺮ ﺩﻭﺳﺘـِــﺶ ﺩﺍﺭﯼ . . . . . . . .
ﯾــِـــﻪ ﻣُﺨﺎﻃــَــﺐِ ﺧــــــﺎﺹ ﮐــِــــﻪ ﻫَﺮ ﭼِﻘَــــﺪﺭ ﻫــَـــــﻢ

ادامه مطلب

دوتا عاشق با هم ازدواج کردن وضع پسره زياد خوب نبود برا همين هميشه کار ميکرد تا زنش راحت زندگي کنه گاهي وقتا حتي شبا هم کار ميکرد. همه کار ميکرد.کارگري فروشندگي حمالي عملگي .سخت کار ميکرد اما حلال.هيچ وقت دست خالي نميومد خونه.وقتي ميومد دختره با جون و دل ازش استقبال ميکرد.ماساژش ميداد براش غذا ميذاشت

ادامه مطلب