تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بر اساس ادعای رسانه ‌های سعودی، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد عربستان برای بازی در برابر نمایندگان ایران در کشور ثالث موافقت کرده است.

ادامه مطلب

همانطور که از عنوان پست معلومه  قرار  لحظات نابی از بازی والیبال رو به شرح ذیل براتون به نمایش بزاریم

1-دانلود کلیپ ۲۵ حمله برتر در والیبال-TOP 25 Best Volleyball Actions HD

2-دانلود کلیپ برترین آبشارهای والیبال-Crazy Volleyball Attacks

3-دانلود کلیپ ۱۰ سیو برتر در والیبال-TOP 10 Best Volleyball Digs

4-دانلود کلیپ برترین مهار های بازیکنان در والیبال-Volleyball Saves Some Amazing Volleyball Saves

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب

پرجست و جو ترین بازیکنان در گوگل معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، با‌ آغاز جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی، کریستیانو رونالدو از تیم فوتبال پرتغال، پرجست‌وجوترین بازیکن در گوگل شناخته شد.

ادامه مطلب

نتشار تصاویری از همسر جدید کریستین رونالدو.

 

کریستیانو رونالدو که به تازگی از نامزد روسی سابقش جدا شده، یک روزنامه نگار مکزیکی به نام “لوسیا وبالون” به عقد خود درآورد. وبالون ۲۹ ساله که برای تلویزیون مکزیک کار می‌کند سال گذشته به عنوان زیباترین زن کشورش انتخاب شد.

ادامه مطلب

محمد مایلی کهن که این روزها به عنوان مدیر فنی فوتبال امید کشورمان فعالیت می‌کند و به محل تمرین پرسپولیسی‌ها رفته است تا از نزدیک باشد با شرایط بازیکنان امید تیم آشنا شود.

ادامه مطلب
خبرگزاری فرانسه نوشت:یک مقام این کنفدراسیون این نکته را که کمیته انضباطی بازی جمعه ایران و عراق را لغو یا نتیجه آن را به نفع ایران اعلام می‌کند تایید نکرد.
ادامه مطلب

رأی اعتراض ایران به حضور عبدالزهرا بازیکن عراقی تا چند ساعت آینده یعنی حدود 3 بامداد روز یکشنبه از سوی مسئولان AFC اعلام می شود و با توجه به اظهار نظرهای اخیر برخی کارشناسان وبه دلیل سابقه‌ای که در موارد قبلی اینگونه اعتراض‌ها وجود داشته

ادامه مطلب

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با گذاشتن عکس زیر در صفحه شخصی فیسبوکش از همه ایرانیان خواست که تیم ملی را در راه جام ملت های آسیا حمایت کنند.

ادامه مطلب

دیدی نیست که “لیونل مسی” در حال حاضر یکی از بهترین فوتبالیست های دنیاست، اما به نظر می رسد با خالکوبی که اخیراً روی پایش انجام داده، در زمینه دستیابی به بدترین خالکوبی دنبال حریف می گردد.

 

“آنتونلا روکوزو”  همسر ستاره بارسلونا تصویری از خالکوبی جدید مسی در اینستاگرم منتشر کرده است.

ادامه مطلب