تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

نسخه جدید و ایمن شده تلگرام

به روز ترین نسخه برنامه تلگرام به صورت دائم از لینک زیر قابل در یافت خواهد بود

تلگرام یک برنامه پیام رسانی با تمرکز بر سرعت و امنیت است. آن را فوق العاده سریع، ساده، امن و آزاد.

تلگرام یکپارچه همگام سازی در تمام دستگاه های خود را و می تواند بر روی دسکتاپ، قرص و تلفن به طور یکسان استفاده می شود. شما می توانید مقدار نامحدودی از پیام ها، عکس ها، فیلم ها و فایل های از هر نوع (توضیحات، فایل های فشرده، پی دی اف، و غیره) ارسال کنید. گروه تلگرام را تا 200 نفر و شما می توانید پخش تا 100 مخاطب را در یک بار ارسال کنید. مطمئن شوید برای بررسی وب سایت ما برای یک لیست از برنامه تلگرام برای تمام سیستم عامل.

ما تلگرام ساخته شده است به پیام های سریع و امن دوباره، بدون رعایت حد معمول است.

چرا در تلگرام تغییر دهید؟

FAST: تلگرام سریع ترین نرم افزار پیام رسانی در بازار است زیرا با استفاده از زیرساخت های توزیع با مراکز داده قرار سراسر جهان برای اتصال کاربران به نزدیک ترین سرور ممکن است.

امن: ما از آن ساخته شده ماموریت ما برای ارائه بهترین امنیت را در میان رسولان جرم است. تلگرام به شدت رمز گذاری تمام داده های خود را با الگوریتم های زمان آزمایش است.

ابر ذخیره سازی: تلگرام یکپارچه در تمام دستگاه های خود را همگام سازی می کند، بنابراین شما همیشه می توانید اطلاعات خود را ایمن دسترسی داشته باشید. تاریخ پیام شما به صورت رایگان در ابر تلگرام ذخیره می شود. هرگز اطلاعات شما را دوباره از دست دادن!

گروه چت و اشتراک گذاری: با تلگرام، شما می توانید چت گروهی بزرگ تا 200 عضو تشکیل می دهند، ارسال به پخش تا 100 تماس در یک زمان، به سرعت به اشتراک گذاری فیلم های بزرگ، اسناد (توضیحات مورد، .ppt، وبلاگ، و غیره) ، و ارسال مقدار نامحدودی از عکس ها را به دوستان خود.

قابل اعتماد: ساخته شده برای ارائه پیام های خود را در حداقل ممکن بایت، تلگرام سیستم پیام قابل اطمینان ترین تا کنون ساخته شده است. آن را حتی در ضعیف ترین موبایل کار می کند.

100٪ رایگان و بدون تبلیغات: تلگرام رایگان است و همیشه خواهد آزاد باشد. ما می رویم به فروش تبلیغات و یا معرفی هزینه اشتراک.

حریم خصوصی: ما حریم خصوصی شما به طور جدی و هرگز اشخاص ثالث به داده های خود را از دسترسی.

برای کسانی که علاقه مند حداکثر حریم خصوصی، تلگرام ارائه می دهد چت راز. پیام های چت مخفی را می توان به خود تخریبی به طور خودکار از هر دو دستگاه شرکت برنامه ریزی شده. پیام ها، عکس ها، فیلم ها و حتی فایل های - به این ترتیب شما می توانید همه نوع از ناپدید شدن محتوای ارسال کنید. چت راز استفاده از پایان به پایان رمزگذاری به اطمینان حاصل شود که پیام فقط می تواند توسط گیرنده مورد نظر آن را بخوانید.

دانلود مستقیم برنامه تلگرام ایمن

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش