تی تک| سایت تفریحی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

اخیرا یکی از مسئولین ارشد آمریکایی که شهرت قابل توجهی هم دارد، اظهاراتی را مطرح کرده که تأمل برانگیز به نظر می‌رسد. وی طی سخنانی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نابودی از سوی آمریکا تهدید کرده است که این سخنان با واکنش‌هایی در داخل کشورمان مواجه شده که مهمترین ‎آنها پاسخ فرماندهی معظم کل قوا "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" و امیر سرلشکر "عطاء‌الله صالحی" فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نکته قابل توجه این است که ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی خود را در برابر دشمنان حفظ کرده و مطلبی که از سوی غربی‌ها مطرح شده دروغی بیش نیست.


**فرماندهان ارتش آمریکا در مبارزه با داعش مانده‌اند

اگر فرماندهان ارتش آمریکا که در مبارزه با داعش مانده‌اند و نظاره‌گر سقوط شهر "رمادی" در ماه گذشته میلادی بوده‌اند، سکان‌دار جنگ علیه ایران باشند قطعا شکستی تأسف بار خصوصا در نبرد زمینی انتظار آمریکا را خواهد کشید.

 

آیا آمریکا توان نابود کردن ارتش ایران را دارد؟/تحقیر آمریکا با انهدام ناو



در سال 2006 میلادی جمهوری خواهان نئومحافظه کار جنگ 33 روزه را با هدف شبیه سازی حمله به ایران در لبنان و ضد حزب‌الله به راه انداختند که علیرغم حمایت‌های انبوه منطقه‌ای پس از 33 روز ارتش اسرائیل از پس 4 هزار کماندو برنیامد و لذا مطرح کردن نابودی ارتش ایران غیر واقعی است.


 
آیا آمریکا توان نابود کردن ارتش ایران را دارد؟/تحقیر آمریکا با انهدام ناو


علاوه بر این پس از "کلینتون" ؛ بوش جمهوری خواه که ایران، عراق و کره شمالی را محور شرارت قرار داده بود به عراق حمله کرد و لذا اگر توان نابود کردن ارتش ایران را داشت پس از عراق نوبت ایران بود که این اتفاق نیفتاد.


**حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: تسلیم شدن ملت ایران را مگر در خواب ببینید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا درباره اظهارات آن مقام ارشد آمریکایی درباره نابودی ارتش ایران فرمودند: تسلیم شدن ملت ایران را مگر در خواب ببینید.


 
آیا آمریکا توان نابود کردن ارتش ایران را دارد؟/تحقیر آمریکا با انهدام ناو



قریب به 37 سال است که جمهوری اسلامی ایران به اقدام نظامی تهدید می‌شود که همه این‌ها دروغی بیش نیست و جالب است که "باراک اوباما" در یک سخنرانی عنوان داشت: اگر می‌توانستم تمام پیچ و مهره‌های برنامه هسته‌ای ایران را باز کنم (با توسل به زور) حتما این کار را انجام می‌دادم و این جمله گویای همه چیز است.


**سرلشکر صالحی: دشمن اگر می‌خواهد قدرت ایران را بسنجد، بسم‌الله

امیرسرلشکر "عطاءالله صالحی" فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره تهدیدات مقام مسئول آمریکایی درباره نابود کردن توان ارتش ایران اظهار داشت: این‌ها در آرزوهایشان و در خواب‌های طولانی بسر می‌برند و این موضوع هم جزو آرزوهای جدیدشان است.

 
آیا آمریکا توان نابود کردن ارتش ایران را دارد؟/تحقیر آمریکا با انهدام ناو



وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها این آرزو را به گور می‌برند، تصریح کرد: البته منظور از ارتش یعنی قدرت نظامی مقدم ملت ایران.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: ارتش، سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی در شرایط مناسبی بسر می‌برند و همانطور که حضرت آقا فرمودند هر کس می‌خواهد این توان را امتحان کند، بسم‌الله.

جالب است که رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه پاسداران و رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ارتش نشان داد که کشوری که نگران تحولات منطقه غرب آسیا بوده ایران نیست و اگر آمریکایی‌ها توانمندی داشتند در همان رزمایش نشان می‌دادند.



**انهدام ماکت ناو هواپیمابر "یو اس اس" جان نیمیتز" تحقیر آمریکا بود

در رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ارتش با اخطار یکی از پرسنل آجا ناوی که وارد منطقه رزمایش شده بود محل رزمایش را ترک کرد و در رزمایش پیامبر اعظم انهدام ماکت ناو "یواس اس جان نیمیتز" نمونه‌ای از آن بود که قدرت آمریکا تحقیر شد.

 
آیا آمریکا توان نابود کردن ارتش ایران را دارد؟/تحقیر آمریکا با انهدام ناو

 

آیا آمریکا توان نابود کردن ارتش ایران را دارد؟/تحقیر آمریکا با انهدام ناو


حال که نابودی ارتش ایران که مجموعه‌ای از توان نیروهای مسلح مطرح است، این سوال در ذهن متبادر می‌شود که اگر آمریکا که توان نابودی ارتش ایران را دارد چرا 12 سال مذاکره کرده و این یکی از مهمترین سوالاتی است که مسئولین آمریکایی باید به آن پاسخ دهند.
 

**امیرسرتیپ حیدری: هرگونه تهدیدی را در نطقه خفه می‌کنیم

امیرسرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان داشت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در وضعیت بسیار عالی قرار دارد و می‌توانیم هرگونه تهدیدی را در ثانیه خفه کنیم.

 
آیا آمریکا توان نابود کردن ارتش ایران را دارد؟/تحقیر آمریکا با انهدام ناو




البته در گذشته هم مقامات آمریکایی همچون ژنرال "مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و "اشتون کارتر" وزیر دفاع این کشور ایران را به اقدام نظامی تهدید کردند که همواره مسئولین لشکری و کشوری سخنان مقامات آمریکایی را پوچ و لفاظی می‌دانستند.



**سردار دهقان: آمریکا اگر جرأت و شهامت دارد حمله کند

سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تهدیدات مقامات آمریکایی گفت: آمریکا اگر جرأت و شهامت دارد حمله کند.


تهدیدات مقامات آمریکایی به موضوعی تکراری، ادامه دار و نخ نما شده تبدیل شده و به نظر می‌رسد هیچ کس در کشورمان از مقامات تا آحاد ملت ایران این اظهارات را جدی نمی‌گیرند.

 

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش